Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Ging Kat ermee vandoor of begon het zachtjes te regenen? ::)

Hier vroeg wakker, want ze zijn lekker de flat aan het renoveren. Ach, is de dag lekker lang. ::)
Dus al braaf gewandeld, afgewassen en gewerkt, even lekker gelachen en straks nog bij een buuf op visite.
Het begon te stortregenen  ::)

Klinkt daar als een prima begin van de week. Hoe lang zijn ze aan de klus bezig?
Door eelke
Ik heb gesjopt. Ik ging voor een nieuwe jas, maar heb nu een broek, schoenen en een sjaal. Ach, ook warm. Wel een beetje balen want dus nog steeds geen jas. De vorige heb ik in mijn fietstas laten zitten, die is wat gaan schimmelen, toen heb ik m met de hand gewassen en nu valt ie helemaal uit elkaar...  :-\ en op zich is het best al weer jassentijd...

Mijn neefje was er ook bij :smitten:
Door Angelique
eelke schreef: Ik heb gesjopt. Ik ging voor een nieuwe jas, maar heb nu een broek, schoenen en een sjaal. Ach, ook warm. Wel een beetje balen want dus nog steeds geen jas. De vorige heb ik in mijn fietstas laten zitten, die is wat gaan schimmelen, toen heb ik m met de hand gewassen en nu valt ie helemaal uit elkaar...  :-\ en op zich is het best al weer jassentijd...

Mijn neefje was er ook bij :smitten:
Jassen kopen vind ik ook niks.  :(
Door eelke
Angelique schreef: Jassen kopen vind ik ook niks.  :(
Ik een leuke nep leren. Best een ruige. Maar een zomerjack. En het is geen zomerjassen tijd meer. Maar voor mijn werk zit ik veel binnen en in de auto, dus dan wil ik ook geen dikke zo voor in de herfst.

Ik ben 'gezegend' met 1.83 lengte en een wespentaille, maar wel weer goed bedeeld in bij de heupen, borsten en bovenarmen, om het zo maar te noemen. Dus hij moet lang en getailleerd zijn, maar wel genoeg ruimte voor mijn armen  :-\ moeilijk.
Door hannabelgje
Vandaag dus mijn eerste werkdag. Nou ja soort van dan. Het was best een puinhoop. De filmpjes van de presentatie deden het niet, we hadden nog geen inlog en toen we wel een inlog hadden werkte het niet. We zijn om 15.15 dan maar naar huis gestuurd . Maar we hebben een leuke groep en het was dus wel een relaxte dag.
Bedankt voor al jullie succes berichtjes .
Door koekje
Ik vind de groene leuker dan de zwarte, maar ik denk dat de zwarte beter bij je zal vallen.

Er zijn hier en daar webshops met een lijn voor de lange mens onder ons. Geen idee waar, want ik ben eengewone medium-kabouter.
Door koekje
eelke schreef: Het voordeel van de zwarte is dat je puppenguppenkwijl er met een doekje zo vanaf poetst  8)
Dat is wel zo praktisch! Ik hou daar nooit rekening in mn zoektocht naar kleding  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door