Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Martine-Tom schreef: hij liep de tuin in, kwam mankend terug, gaat zitten bijten op zn achterpoot en tuft zo een wesp uit, angel zat nog in zn poot :o
Hij was ff flink aan het shaken maar loopt ee gewoon op en poot word ook niet dik dus het valt gelukkig mee!
Dan was het een bij, want een wesp laat geen angel achter...arme Tom!

Ja gekke Gijs inderdaad! Never a dull moment! Pupsie flupsie. Nu lijkt alles verder oké. Ik ben weer terug van een vrijgezellenfeestje, waar ik de catering van de bbq verzorgd heb. En er was een tap. Nu thuis de guppenduppen eten gegeven en dan moet ik ze zo uitlaten. Hopelijk een brave puppiebeer. Heb in ieder geval een broek aan.  :-X
Door Hope
Wat balen van je werk, Hanna! Werken zou gewoon per definitie moeten lonen.

Die Gijs! Jeetje wat een schrik!
Arme Tom. Gelukkig niet in zijn bek gestoken  :-X

Vandaag een clinic rijden met onze Aerro. Altijd leuk om te doen!
Door Kaio
Ojee stoute Gijs.
Bijna net zo erg als Kaio, nadat ze 10 zijn wordt het wat beter  ::) Maar weet hoe jij je gevoeld hebt, los van je handoekje  :biggrin2:

Vandaag maar zorgen dat mijn mobiel en ereader opgeladen zijn morgen naar de ha, ineens allemaal jeukende uitslag erbij gekregen  :-X En de ha is alleen inloop en alleen smorgens en maandag is het sowieso topdrukte. Oja nog muzekie mee hoef ik niet al die verhalen over dood, ziekte ed aan te horen, alhoewel misschien goed voor mijn duits  :g:
Hopelijk is het wel weer voorbij voordat we met vakantie gaan  :'(  :'( ( ben bijna in staat maci's apoquel te pakken  ::)) Naast de jeuk zie ik er ook helemaal niet uit nee  ::)
Door hannabelgje
Laatste dagje vrij voor ik morgen weer ga werken. De slowcooker staat aan met pulled pork en ik moet alvast ontbijt en lunch voor morgen voorbereiden. Voor de rest ga ik niet veel doen vandaag.
Door Hope
Het zweet is weer van mijn lijf gewassen, paardlief is weer goed naverzorgd. Was een hele leuke clinic vandaag.
Nog een bakje joghurt met frambozen van de buren en dan het bedje in. Waarom ben ik op zondagavond toch altijd zo doodop?  :biggrin2:
Door hannabelgje
Mijn bedje uit voor mijn eerste werkdag. Totaal geen zin in pfff. Ik hoop dat het toch een leuke dag gaat zijn. Ook heel de week Zoë weer moeten missen zal niet meevallen. Ik heb dan ook besloten dat ze deze week lekker mee naar boven gaat 's nachts.
Door - pien -
Mieke L. schreef: Vanmorgen autootje gekocht voor zoonlief  8) Ik als auto leek heb me in de materie verdiept en het is een zwarte Kia Picanto uit 2006 geworden. Proefritje was zo leuk! Mijn kleine jochie kan gewoon autorijden  :o
Gaaf autootje! Enne...heb je meteen een taxi  :)
Door Kaio
Hopelijk heb je een fijne werkdag Hanna.

Gisteren lag er pies in de woonkamer, best wel veel, vanochtend kwam Maci naar boven gelopen om half 6 en bonken tegen de slaapkamer deur. Ik dacht gut er is toch geen onweer. En bleef maar doorgaan. Zucht opstaan. Daarna rent meneer naar beneden nar de deur. Moest ie piesen, weten we gelijk welke hond het was. Toch nog wat later laten piesen  ::)
Angelique schreef: Was opgehangen. #fail
Ging Kat ermee vandoor of begon het zachtjes te regenen? ::)

Hier vroeg wakker, want ze zijn lekker de flat aan het renoveren. Ach, is de dag lekker lang. ::)
Dus al braaf gewandeld, afgewassen en gewerkt, even lekker gelachen en straks nog bij een buuf op visite.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door