Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Borke schreef: Fijn dat je weer werk hebt!

Ik ben in deel 4 van Outlander en het is enorm spannend, steeds meer verhalen in een verhaal  :biggrin2:
Nou fijn kan ik het helaas niet noemen. Het betaald niet eens genoeg om mijn vaste van te kunnen betalen. Geen idee nog hoe ik dat op ga lossen. Afbeelding
Door Ligaa
Mandarijn schreef: Net begonnen aan Sneeuwval van Tess Gerritsen.
Ik heb in een dag Het stille meisje van haar uitgelezen. Heel spannend. Goed boek. Nu begonnen in Hels verlangen van Corine Hartman.
Door Mandarijn
Ligaa schreef: Ik heb in een dag Het stille meisje van haar uitgelezen. Heel spannend. Goed boek. Nu begonnen in Hels verlangen van Corine Hartman.
Heb alle voorgaande boeken in de serie Rizzoli en Isle al gelezen. Die kon ik ook niet wegleggen. Veel te spannend, maar wel lekker lezen  :biggrin2:
Door Ligaa
Haha ja dat moet je niet te vaak doen. Ik zat van 's morgens 10 tot 's middags 3 vast aan dat boek. Niet echt handig als je ook nog andere dingen moet doen. Maar af en toe wel lekker. Heb er nog een stel meer van haar op de reader staan dus ga er vast nog wel eens eentje pakken tussendoor. :)
Door Borke
hannabelgje schreef: Nou fijn kan ik het helaas niet noemen. Het betaald niet eens genoeg om mijn vaste van te kunnen betalen. Geen idee nog hoe ik dat op ga lossen. Afbeelding
Oef wat jammer zeg.
Desalniettemin hoop ik dat het wel redelijk leuk werk is?
Sowieso solliciteer je doorgaans gemakkelijker als je werkt dan wanneer je niet werkt.
Door hannabelgje
Ik blijf inderdaad wel verder solliciteren naar een fatsoenlijke baan. Of ik het leuk ga vinden weet ik nog niet. Ik heb dat werk nog nooit eerder gedaan.
Door -Saskia-
Paul_Barte schreef: Vind persoonlijk het boek veel uitgebreider en de moeite waard om in één ruk uit te lezen ook al is het erg dik.
Ik heb het boek dubbel heb ik net gezien, als je me een pb'tje stuurt wil ik het tegen verzendkosten opsturen. Het past door de brievenbus dus duur kan het niet zijn.

Grtz
Paul
Wat lief!!  :D
Je krijgt PB!  :-*
Door Borke
HELP!!! Leestips gezocht.
Ik zoek nu weer naar een verhalenserie met historie en een spannend verhaal.

Ik heb naar de 'Lord John' serie gekeken van Diana Gabaldon die ook 'De Reiziger" serie schreef, maar ik kom er slecht doorheen.
Vorig jaar vond ik dankzij dit topic de serie "De Reiziger" die ik inmiddels uit heb. Daarvoor las ik met veel plezier de serie "Aardkinderen" (Stam van de holenbeeer en volgende boeken).

Ik heb dit topic nog een keer doorgespit. De fantasy series die hier worden genoemd spreken mij niet aan.

Wie heeft er suggesties voor mij?
Door dinky89
Ik ben erg fan van de boeken van Charles Den Tex op moment. Ben zelf nu bezig in het boek BOT van zijn hand. Maar is niet echt historisch, eerder moderne thriller.
Door Ligaa
Borke schreef:HELP!!! Leestips gezocht.
Ik zoek nu weer naar een verhalenserie met historie en een spannend verhaal.

Ik heb naar de 'Lord John' serie gekeken van Diana Gabaldon die ook 'De Reiziger" serie schreef, maar ik kom er slecht doorheen.
Vorig jaar vond ik dankzij dit topic de serie "De Reiziger" die ik inmiddels uit heb. Daarvoor las ik met veel plezier de serie "Aardkinderen" (Stam van de holenbeeer en volgende boeken).

Ik heb dit topic nog een keer doorgespit. De fantasy series die hier worden genoemd spreken mij niet aan.

Wie heeft er suggesties voor mij?
William Sarabande heeft een vergelijkbare serie die zich afspeelt in de ijstijd: https://nl.wikipedia.org/wiki/William_Sarabande

De eerste twee boeken vond ik mooi, en toen wilde ik eerst op zoek naar de overige delen dus nog niet uitgelezen.
Door Siberienne
In het Nederlands of mag Engels ook?

Ik heb het nog niet gelezen maar ga zometeen beginnen in "the story of Edgar Sawtelle" - lijkt me bijzonder boek

IN het Nederlands en historie:
De boeken van Edward Rutherfurd vond ik wel leuk, mn de geschiedenis van Londen en New York
https://www.bol.com/nl/c/boeken/Edward- ... 0329562760

Laatst gelezen boeken: twee boeken van Caroline Graham, Midsomer murders-detectives. Ik vond de boeken wel bijzonderder dan de tv serie

Grappig: Bill Bryson "een kleine geschiedenis van bijna alles"

Gave historie & natuur "Een dame in het oude Alaska" https://www.bol.com/nl/p/dame-in-het-ou ... 001511416/

<<sorry niet echt series, hoewel de boeken van Rutherfurd bijna een serie op zich zijn... Ik vond Outlander ook gaaf om te lezen vandaar dat ik dacht dat je deze misschien ook leuk zou vinden >>
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door