Joepie! Vorige week woog ze 3,3 (rond het middaguur en had smorgens gegeten) en nu zojuist woog ze 3,49 nuchter. Ze eet haar extra maaltje met smaak op, dus ik ben heel blij dat het er op lijkt dat we op de goede weg zitten!
Otje had vrijdagmorgen en zaterdagmorgen bloed geplast. Vrijdagmorgen stonden we voor een raadsel met twee katten die zich helemaal normaal gedroegen en konden we er niet achter komen wie dat nou gedaan had. Zaterdagmorgen bleek het Otje te zijn. Ik kon hier in de stad metacam ophalen, die dierenarts gaf aan dat het meestal een steriele ontsteking is en dat AB niet nodig was. Otje plast nu weer normaal en we hebben zo'n zakje korreltjes, dus als de kuur metacam afgelopen is maar weer na laten kijken op struviet.
Ik kwam er wel achter dat de laatste keer 2013 is geweest. De dierenarts vroeg hoe of wat toen ik vertelde dat Otje het al zo vaak had gehad. Op de speciale brokjes minstens 2 keer per jaar. En nu op vers is het dus al dik 1,5 jaar geleden. Dan was vers duidelijk beter dan brok zei hij .