Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Jammer dat dit het niet geworden is, maar mooi hoe jullie er goed over nadenken. Ik vind het een net lijstje. Veel succes met de verdere zoektocht, er zit vast al ergens een lief maatje op jullie te wachten. :-*
Door smulpaap
Jammer Kim , maar bij twijfel niet doen  ;)
Het is ook voor de kindjes leuk als jullie straks een geschikte match hebben
En ook zeker met jonge kinderen zou ik op zoek gaan naar een hond met een niet al te volle rugzak
Door Ruisje
En een buitenlander?! ;)
Podenco's zijn er van Teckelformaat (de P. Maneto) tot groot en heel groot (lees heeeele lange benen) In huis rustig, buiten actief, lief voor grote en kleine mensen, ook meestal voor huisdieren. Verschillende haarlengten, maar de meesten zijn kort/glad (vergelijkbaar met een Dalmaat) Meest voorkomende kleur is rood/vos bruin met meer of minder wit. Prima te trainen. Vreselijk lief! :smitten:

Estrella: 3 jaar jong, 55cm of groter. Beschrijving van deze mooie meid: http://www.podencoworld.nl/adoptiehonden/honden/1-podencos/681-estrella
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruisje op do 10 sep 2015, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige honden  ::)
Dus type Mastiff, Dog, Stafford (kruising), Bull Terriër etc. Hij of zij mag ook best waaks zijn. En lui :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige honden  ::)
Dus type Mastiff, Dog, Stafford (kruising), Bull Terriër etc. Hij of zij mag ook best waaks zijn. En lui :biggrin2:
Dat zeg ik: een boxer! :P :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Dat zeg ik: een boxer! :P :biggrin2:
1 woord...
Neen  :P :biggrin2:

Kwijlen Boxers niet behoorlijk? En stuiterdestuiteren kunnen ze ook goed hè  8)
Door Angelique
Kim_S schreef: Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige honden  ::)
Ja maar, die kwijlen  :biggrin2:
Door Ruisje
Anne in Duitsland schreef: Als we toch schaamteloos onze eigen voorliefdes gaan promoten: http://www.einherzfuerboxer.de/    :biggrin2:

Keus genoeg! Al lijkt me zo'n slungelige podenco ook wel heel leuk! :D
Proberen kan altijd! ;D
Podenco's zijn lui! Als jij niks met ze onderneemt dan luieren ze. Echt waar! Wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet heel erg graag wel wat met je willen ondernemen. ;)
En als je je ogen een beetje dichtknijpt lijken ze echt op het type wat jullie zoeken. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: 1 woord...
Neen  :P :biggrin2:

Kwijlen Boxers niet behoorlijk? En stuiterdestuiteren kunnen ze ook goed hè  8)
Nee hoor. Laika kwijlt alleen wanneer ze net met 180 km per uur over de kale akkers is geflitst, maar hé, in zo'n geval zouden jij en ik ook even wat vocht moeten afvoeren. :biggrin2:

Stuiteren doen ze goed inderdaad. Maar ze leren ook heel snel dat 'in je mandje' betekent dat ze in hun mandje moeten gaan liggen. :D
Door Kaela
De boxer van mijn broer kwijlt niet en is ook niet stuiter de stuiter. Ook toen ze jonger was niet, al moest ze toen wel meer haar energie even kwijt kunnen in een partij rennen, maar dat moet bij jullie geen probleem zijn.

Een podenco is hartstikke leuk, maar die jagen ook nogal eens en of dat handig is op jullie stekkie?

Succes met zoeken, ik heb niet zo snel een leuke herplaatser in gedachten. Of misschien toch! De ene erg jong, de ander al wat meer op leeftijd, maar wie weet  :biggrin2:

http://stichtingalert.nl/kimya/

http://stichtingalert.nl/hope/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door