Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige hondenDat zeg ik: een boxer!
Dus type Mastiff, Dog, Stafford (kruising), Bull Terriër etc. Hij of zij mag ook best waaks zijn. En lui![]()
Anne in Duitsland schreef: Dat zeg ik: een boxer!1 woord...![]()
![]()
Kim_S schreef: Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige hondenJa maar, die kwijlen
Dus type Mastiff, Dog, Stafford (kruising), Bull Terriër etc. Hij of zij mag ook best waaks zijn. En lui![]()
Anne in Duitsland schreef: Als we toch schaamteloos onze eigen voorliefdes gaan promoten: http://www.einherzfuerboxer.de/ Proberen kan altijd!
Keus genoeg! Al lijkt me zo'n slungelige podenco ook wel heel leuk!![]()
Kim_S schreef: Vergeet ik helemaal te zeggen dat we een voorliefde hebben voor dog-achtige hondenPodenco's zijn lui! Als jij niks met ze onderneemt dan luieren ze. Echt waar! Wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet heel erg graag wel wat met je willen ondernemen.
Kim_S schreef: 1 woord...Nee hoor. Laika kwijlt alleen wanneer ze net met 180 km per uur over de kale akkers is geflitst, maar hé, in zo'n geval zouden jij en ik ook even wat vocht moeten afvoeren.
Neen![]()
Kwijlen Boxers niet behoorlijk? En stuiterdestuiteren kunnen ze ook goed hè 8)