Angelique schreef: Nee precies, ik weet dat ik op julie kan rekenen en dat ik dit over 20 jaar nog moet aanhoren![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Nee precies, ik weet dat ik op julie kan rekenen en dat ik dit over 20 jaar nog moet aanhoren![]()
Angelique schreef: Nou idd, toen ik 14 was schreef ik. Ben nu gohmejer 48.lekker jong nog! ik ben gewoon al 51!!!!![]()
Angelique schreef: Kun je zo nog wel slapen na al die shockenVast wel hoor, Vera kan het ook!![]()
eelke schreef: Vast wel hoor, Vera kan het ook!Ja maar dat kindje leest hier niet mee...toch
Mieke L. schreef: lekker jong nog! ik ben gewoon al 51!!!!Ja, dat maakt mij "lekker jong"
Angelique schreef: Ja maar dat kindje leest hier niet mee...tochVoorlezen is belangrijk voor de ontwikkeling, heb ik in mijn handboek voor coole tante's gelezen...![]()
Angelique schreef: Yeah...en nu...langs de huispiemelJa, ik ga eens even iemand gezellig in zn zak knijpen 8)![]()
koekje schreef: Ja, ik ga eens even iemand gezellig in zn zak knijpen 8)Dat hoort er ook bij
eelke schreef: Voorlezen is belangrijk voor de ontwikkeling, heb ik in mijn handboek voor coole tante's gelezen...Ja, roodkapje ofzo.
eelke schreef: En oordopjes inOw got, maken ze zoveel herrie dat heel Berg er wakker van wordt![]()