eelke schreef: GMTA! (die was nog niet voorbij gekomen vanavond...)ha ha nee inderdaad

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: GMTA! (die was nog niet voorbij gekomen vanavond...)ha ha nee inderdaad
eelke schreef: Heeft jouw vader ook facebook?Ja, in Arnhem werd/wordt wild carnaval gevierd
MIjn vader heeft geen fb, dat was er nog niet toen hij in 1985 overleed.
En hebben jullie carnaval?![]()
Angelique schreef: Ja, in Arnhem werd/wordt wild carnaval gevierdWild nog wel hahaha!![]()
Mieke L. schreef: Ja dat hoop ik echt! Ze moet ondertussen toch wel weten dat we het nooit tegen haar zullen gebruiken?Nee precies, ik weet dat ik op julie kan rekenen en dat ik dit over 20 jaar nog moet aanhoren![]()
Angelique schreef: Ja, in Arnhem werd/wordt wild carnaval gevierd![]()
Maxi's 3-tal schreef: Welterusten allemaal!Jajaja...
Houden jullie het een beetje netjes hier? En de laatste even netjes de deur op slot doen he.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Vroeger he Eelke, vroeger.Nou idd, toen ik 14 was schreef ik. Ben nu gohmejer 48.![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Welterusten allemaal!Jahaaa, trustuhh
Houden jullie het een beetje netjes hier? En de laatste even netjes de deur op slot doen he.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Wild nog wel hahaha!Jajaj, wj hadden de onganse
eelke schreef:En waar mijn vader niet achter mocht komen was dat die tien jaar ouder was![]()
eelke schreef:En daarom ben jij van de lijst geschrapt.
Jajaja...
koekje schreef: Truste maxi!Ach gossie, ze slaapt.
gelukt! 8)![]()
![]()
koekje schreef: Truste maxi!Yeah...en nu...langs de huispiemel
gelukt! 8)![]()
![]()
Angelique schreef: En waar mijn vader niet achter mocht komen was dat die tien jaar ouder was(maar dat wist hij zelf ook niet
![]()
![]()