Angelique schreef: of je laat 'm de grot bewaken als jij naar een festival gaatDaar heb ik PuppieBeer al voor he!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: of je laat 'm de grot bewaken als jij naar een festival gaatDaar heb ik PuppieBeer al voor he!![]()
Angelique schreef: Ach, gewoon in z'n 6 kan dat ook hoorDie heb ik niet.
Miek heeft vast zitten snuiven, dan klinkt alles raar![]()
![]()
Mieke L. schreef: Ja ideaal een mancave lijkt me ook wel wat! En een piemel lijkt me leuk voor een dagje ofzo voor de leut.
Angelique schreef: Ach, heet die zo![]()
Angelique schreef: Ach, heet die zoEigenlijk Gijsjepijsjepuppiebeertje![]()
Angelique schreef: Ow ook erg. Vandeweek kreeg ik een berichtje van iemand waar ik een paar weken verkering mee heb gehad toen ik 14 was.Facebooklinkje?
Sommige dingen kun je beter in een herinnering laten zitten![]()
![]()
eelke schreef: Eigenlijk GijsjepijsjepuppiebeertjeNope 8)
Facebooklinkje?![]()
Angelique schreef: Ow ook erg. Vandeweek kreeg ik een berichtje van iemand waar ik een paar weken verkering mee heb gehad toen ik 14 was.ha ha ja nee inderdaad maar kun je nagaan wat een indruk jij hebt achtergelaten! dat hij nu contact zoekt!
Sommige dingen kun je beter in een herinnering laten zitten![]()
![]()
Angelique schreef: Nope 8)Als je de link even in de modhoek zet is het ook goed hoor.![]()
![]()
Angelique schreef: Nope 8)Ik kon het proberen he!![]()
![]()
Mieke L. schreef: ha ha ja nee inderdaad maar kun je nagaan wat een indruk jij hebt achtergelaten! dat hij nu contact zoekt!zo had ik het nog niet bekeken
eelke schreef: Ik kon het proberen he!Jij Aag
Ohh wacht eens!
Aaargh je hebt dat bericht verwijderd!!![]()
![]()
Angelique schreef: Jij AagJa ik bedacht me ineens dat ik dat gezien had!![]()
Maxi's 3-tal schreef: Als je de link even in de modhoek zet is het ook goed hoor.Nee echt, finaal mijn reputatie naar de maan helpen zeker![]()
eelke schreef: Ja ik bedacht me ineens dat ik dat gezien had!Ik bedacht me gelukkig meteen dat de hele wereld meeleest en heb het dan ook meteen weggehaaldPotver!