Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Thanks!Gek he, hoe snel je daar dan weer in zit! Maar fijn hoor.
Eigenlijk best wel. 2000 km per week, was 1 dag na de vakantie alweer helemaal gewend
De auto heeft een heerlijke kachel, links en rechts apart in te stellen op temperatuur 8)
eelke schreef: Oké dan kan het wel hier.Weet je het zeker, anders splits ik de boel wel even voor je hoor.
Maxi's 3-tal schreef: Gek he, hoe snel je daar dan weer in zit! Maar fijn hoor.Ik woon in mijn auto doordeweeks
Heerlijk die kachel, ik zie ineens voor mij dat jij ook zowat slaapt in die auto.
Weet je het zeker, anders splits ik de boel wel even voor je hoor.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Gek he, hoe snel je daar dan weer in zit! Maar fijn hoor.Misschien ook wat voor Koekje dan!
Heerlijk die kachel, ik zie ineens voor mij dat jij ook zowat slaapt in die auto.
Maxi's 3-tal schreef:Weet je het zeker, anders splits ik de boel wel even voor je hoor.Hee ja doe dat, ben je ff lekker bezig![]()
Kim_S schreef: Ik woon in mijn auto doordeweeksZie je, dat dacht ik al.![]()
eelke schreef: Misschien ook wat voor Koekje dan!ok, volgende week ofzo.
Hee ja doe dat, ben je ff lekker bezig![]()
eelke schreef: Zal ik het even voor je doen dan?Nee hoor, hoeft echt niet.![]()
Angelique schreef: Potje zout erbij dan maar1950 belde, ze willen hun grap terug![]()
eelke schreef: 1950 belde, ze willen hun grap terug*schrapt tante E van de lijst van toekomstige mods*![]()
Angelique schreef: *schrapt tante E van de lijst van toekomstige mods*OMG stond ik er op!
Angelique schreef: *schrapt tante E van de lijst van toekomstige mods**steekt vinger op*
Angelique schreef: *schrapt tante E van de lijst van toekomstige mods*
Kim_S schreef: *steekt vinger op*Ik zie niets!![]()