Mieke L. schreef: Ik kom net thuis van ouderavond! Heb ik wat gemist?De broek moet aan! Robben is stuk en door een rooie kaart zijn we nog maar met 10!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Ik kom net thuis van ouderavond! Heb ik wat gemist?De broek moet aan! Robben is stuk en door een rooie kaart zijn we nog maar met 10!
Mieke L. schreef: Ik kom net thuis van ouderavond! Heb ik wat gemist?Nou, ik zet tv aan en zie robben geblesseerd afhaken en Martins indi rode kaart krijgen voor slaan.
eelke schreef: De broek moet aan! Robben is stuk en door een rooie kaart zijn we nog maar met 10!Echt!!!
Mandarijn schreef: Huntelaar eruit voor een verdediger?????Logica is dat je 4 verdedigers wilt houden :-(
dinky89 schreef: Logica is dat je 4 verdedigers wilt houden :-(Ik had van der Wiel gewisseld ipv Huntelaar en qas 4-3-2 gaan spelen met Depay en Huntelaar in de spits.
Ik ging er vooraf al vanuit dat het niks zou worden waarna vriendje al besloot dat we het niet hoefden te zien. Hebben we het er (eindelijk) voor en dan loopt het zo.... wordt nu wel erg lastig