Philips airfryer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Anita62
- 2-sterren

Re: Philips airfryer
Door jullie enthousiaste verhalen hebben wij ook de Airfryer aangeschaft.
Het is de Philips XL Avance geworden en bevalt goed! Gisteren kwam ik een steuntje tegen om onder in de bak te leggen zodat je, zonder het mandje, een grotere bakvorm stabiel in de bak kunt zetten. Ik hoop 'm morgen binnen te krijgen. Heb 'm gevonden op FB in de groep: https://www.facebook.com/groups/1433898 ... ef=ts Wanneer je daar zoekt op steuntje kom je 'm tegen. De prijs is € 5,00 incl. verzenden.
Goeie tip! Ga gelijk ff kijken. Ik gebruik nu het steuntje uit mijn snelkookpan. Het gaat wel, maar is niet echt handig. Dit lijkt mij veel handiger!Anita62 schreef: Door jullie enthousiaste verhalen hebben wij ook de Airfryer aangeschaft.Het is de Philips XL Avance geworden en bevalt goed! Gisteren kwam ik een steuntje tegen om onder in de bak te leggen zodat je, zonder het mandje, een grotere bakvorm stabiel in de bak kunt zetten. Ik hoop 'm morgen binnen te krijgen. Heb 'm gevonden op FB in de groep: https://www.facebook.com/groups/1433898 ... ef=ts Wanneer je daar zoekt op steuntje kom je 'm tegen. De prijs is € 5,00 incl. verzenden.
Ik ga me ook eens oriënteren op dat steuntje. 
Ik heb gewoon drie lege blikjes van de leverpastij onderin de bak gelegd 
Ik heb toevallig 2 weken geleden een nieuw bakblik (24 cm) gekocht en die past er gewoon in!!
inderdaad eens proberen met een propje allufolie onderin.
Gisteren zo'n kip schoteltje voor in de oven erin gedaan, smaakte prima hoor. Vorige week vooral friet en snacks. En een keer bittergarnituur. Ging ook wel alleen de frikandellen waren een beetje geploft terwijl de bitterballen niet bruin waren.
Het valt me wel op dat je de smaak overal van veel beter proeft. Bv de ragout in de bitterballen. Ik denk dat normaal het frituurvet behoorlijk overheerst...
Vanavond gaan we kijken hoe de afbakbroodjes worden.
Ben er wel blij mee. Zeker omdat onze grote oven er zo lang over doet om op de warmen, en da's gewoon onzin voor bv een afbakbroodje. Denk dat dat gerust 3 kwartier duurt. Nu 10 min ofzo?
Wbt frituren is hij veel makkelijker schoon te houden en minder vet...
Gisteren zo'n kip schoteltje voor in de oven erin gedaan, smaakte prima hoor. Vorige week vooral friet en snacks. En een keer bittergarnituur. Ging ook wel alleen de frikandellen waren een beetje geploft terwijl de bitterballen niet bruin waren.
Het valt me wel op dat je de smaak overal van veel beter proeft. Bv de ragout in de bitterballen. Ik denk dat normaal het frituurvet behoorlijk overheerst...
Vanavond gaan we kijken hoe de afbakbroodjes worden.
Ben er wel blij mee. Zeker omdat onze grote oven er zo lang over doet om op de warmen, en da's gewoon onzin voor bv een afbakbroodje. Denk dat dat gerust 3 kwartier duurt. Nu 10 min ofzo?
Wbt frituren is hij veel makkelijker schoon te houden en minder vet...
Voorverwarmen duurt maar een minuut of 3/4 dacht ik.
Ik ga er vanavond kipkluifjes in proberen.
Ik ga er vanavond kipkluifjes in proberen.
Ja klopt, ik bedoelde ook 10 min in totaal voor afbakbroodjes 
-
judith1967
- 5-sterren

Ik heb dan niet de Airfryer van Philips,maar wel zo soortgelijke.
Deze is van Tomado en heet de Smartfryer.Maar het principe is hetzelfde.
Wij vinden hem ideaal.Je proeft tenminste nu wat je eet,veel lekkerder.Het frituurvet/olie verdoezelde gewoon de smaak
Ondanks dat je er veel meer mee kan dan enkel snacks/patat in bereiden,gebruiken wij hem wel alleen daarvoor. 
Deze is van Tomado en heet de Smartfryer.Maar het principe is hetzelfde.
Wij vinden hem ideaal.Je proeft tenminste nu wat je eet,veel lekkerder.Het frituurvet/olie verdoezelde gewoon de smaak
Ik heb er gisteren hamburgers in gedaan, het testteam vond ze lekkerder dan uit de pan, sappiger en dat in 8 minuutjes zonder voorverwarmen. Cake is er nog niet van gekomen.
Gisteren het steuntje ontvangen. Werkt perfect! 
Fijn. Ik denk er nog even over na of ik dat steuntje echt nodig heb.Doranto schreef: Gisteren het steuntje ontvangen. Werkt perfect!![]()
-
Lil
Ik heb nu ontdekt dat ik ipv via de magnetron heel goed kan opwarmen met de fryer.
En, iedereen nog helemaal tevreden? Ik wel nog steeds met de princess variant. Nog tips wat er juist wel of niet in te maken? Wij zijn tot op heden blij verrast
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jup! Ben er nu achter dat mijn 24 cm springvorm er ook in past, daarin heb ik al lasagnette gemaakt. Ging prima, in 25 min klaar.
-
Lil
Die goedkope princess doet het hier top. De combimagnetron is werkloos!san :) schreef: En, iedereen nog helemaal tevreden? Ik wel nog steeds met de princess variant. Nog tips wat er juist wel of niet in te maken? Wij zijn tot op heden blij verrast