Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door baileys
[quote="lianneke"]
Super!!
[/quote]

Ja ben er echt zo blij mee. Ik zat niet op een schop stoel, maar weg is maar weg. Dinsdag om 1300 uur een bezichtiging, om 1400 een openingsbod en donderdag eind van de middag waren we het eens
Door dinky89
Huis dat wij vrijdag wilden bezichtigen is afgezegd omdat anderen hem al boven de vraagprijs hebben gekocht.....

Zoektocht gaat dus verder
Door lianneke
[quote="dinky89"]
Huis dat wij vrijdag wilden bezichtigen is afgezegd omdat anderen hem al boven de vraagprijs hebben gekocht.....

Zoektocht gaat dus verder
[/quote]

Herkenbaar!!
Ik kijk er al van op als een bezichtiging van onze kant doorgaat.
Door Sammy1980
Vandaag contact gehad met de makelaar en besloten het voor nu even van de markt af te halen  :-[ :-[
Staat 3 jaar te koop en geen kijker gehad.
Daarnaast is er door de bezuinigingen gesneden in mijn contract uren en ben ik deels voor mezelf begonnen.

In januari een nieuw gesprek en dan gaan we bekijken wat allemaal mogelijk is qua hypotheek ed en dan een beslissing nemen hoe dan verder.
Door lianneke
Sammy1980 schreef: Vandaag contact gehad met de makelaar en besloten het voor nu even van de markt af te halen  :-[ :-[
Staat 3 jaar te koop en geen kijker gehad.
Daarnaast is er door de bezuinigingen gesneden in mijn contract uren en ben ik deels voor mezelf begonnen.

In januari een nieuw gesprek en dan gaan we bekijken wat allemaal mogelijk is qua hypotheek ed en dan een beslissing nemen hoe dan verder.
Jammer dat het niet lukt, maar misschien later wel ;)
Door lianneke
Vanmorgen een huisje bezichtigd via onze eigen makelaar.
We zijn fliefd ::) ::) ::)
Echter vanavond komen er mensen voor de 2e keer kijken(met ouders), als zij niet toehappen gaan wij ons huis in de uitverkoop gooien voor een belachelijk lage prijs en kijken of het voor ons bestemd is.

Zucht.....
Door Angelique
lianneke schreef: Vanmorgen een huisje bezichtigd via onze eigen makelaar.
Echter vanavond komen er mensen voor de 2e keer kijken(met ouders), als zij niet toehappen gaan wij ons huis in de uitverkoop gooien voor een belachelijk lage prijs en kijken of het voor ons bestemd is.

Zucht.....
duimduimduim.
Door Charlie Angel

Zucht.....
De duimen draaien op volle toeren. :-*
Door Antonia

Zucht.....
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Door lianneke
Ike schreef: Hoe is het afgelopen met de mensen die voor de tweede x kwamen kijken Lianneke?

Het starters appartement van m'n dochter staat ook te koop sinds kort.
Heerlijk plekje om te wonen, hopelijk gaat iemand anders daar net zo blij worden  ;)
Met het openbaar vervoer naast de deur zit je snel in Haarlem/Schiphol enz.

http://www.funda.nl/koop/vijfhuizen/app ... weg-605-w/
Die mensen gingen voor de tweede keer kijken bij het huis wat wij graag willen kopen maar de makelaar heeft daar nog niks van gehoord.
Wij denken er nu aan om de vraagprijs te veranderen in bieden vanaf. Dan zitten we een prijsklasse lager en bereiken dan de groep starters.  En dan mee te doen met de open huizen dag.
Want zo schiet het niet op.
Door Nero
lianneke schreef: Die mensen gingen voor de tweede keer kijken bij het huis wat wij graag willen kopen maar de makelaar heeft daar nog niks van gehoord.
Wij denken er nu aan om de vraagprijs te veranderen in bieden vanaf. Dan zitten we een prijsklasse lager en bereiken dan de groep starters.  En dan mee te doen met de open huizen dag.
Want zo schiet het niet op.
Wij hadden 6 kijkers met de open huizen dag en één van deze kijkers heeft het ook gekocht  :duimen:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door