Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Alleen al op grond van hun namen wil ik die geloof ik niet eens kennen. ::)

Ik ben nog van de generatie die kwaliteitsmuziek heeft leren waarderen, dank u beleefd.
Je weet niet wat je mist  ::)
Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef: Què?
Waren dat niet de voorzetsels waar per definitie de 3e naamval op volgde?
Door keetje
Tja, Doe Maar en Duitse naamvallen. Allebei goede herinneringen aan.  :)

Hier is schoondochter (20) ook weer fan van Doe maar dus die kloof is hier verbonden door een hangbruggetje.
Door dinky89
Tja, ook ik ken doe maar en zo oud ben ik toch niet. Weet zeker dat Kim ouder is  ;D (je had later luie hond die qua stijl sterk op doe maar leken maar die kwamen uit Friesland. Hebben nog een nummer opgenomen met de jeugd van tegenwoordig. Zoek maar eens op poes in de playboy ;D )

De muziek van Charlie en mental Theo heb ik leren kennen via de smurfen. Hadden een cd met smurfenhouse  ;D

Maar geloof dat het al aantal pagina's niet meer over het aan doen van de kachel gaat (of er moeten interne kacheltjes gaan branden  ;D)
Door Martine-Tom
Ik kijk er bijna naar uit, mijn vorige huis was energielabel Z :P en nu heb ik een B label woning met gloedje nieuwe combi HR+ ketel, daarbij een volledig bakstenen woning, met ventilatie, kunststofkozijnen, dubbel glas en een bovenbuurman waardoor niet alles gelijk wegvliegt door een houten dak met kieren :-X

In Goes kon ik in de winter op sommige dagen 5m3!gas wegstoken om het huis op 20/21 graden te houden, op de bank tochtte je weg...dus ben heel benieuwd hoeveel t gaat schelen...
Door eelke
dinky89 schreef: Tja, ook ik ken doe maar en zo oud ben ik toch niet. Weet zeker dat Kim ouder is  ;D (je had later luie hond die qua stijl sterk op doe maar leken maar die kwamen uit Friesland. Hebben nog een nummer opgenomen met de jeugd van tegenwoordig. Zoek maar eens op poes in de playboy ;D )

De muziek van Charlie en mental Theo heb ik leren kennen via de smurfen. Hadden een cd met smurfenhouse  ;D

Maar geloof dat het al aantal pagina's niet meer over het aan doen van de kachel gaat (of er moeten interne kacheltjes gaan branden  ;D)
Die staat in het muziekjes topic  :biggrin2:

Ik zit met de kachel aan, en de achterdeur open :P Gijs wil buiten liggen. Kachel suddert, liggen 2 kleine balkjes van pallethout in, maar toch is het zo aangenaam.
Door keetje
Ik moet weer in gaan stoken en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ondertussen wel sluitsteen voor achterkant ontvangen en meneer heeft die geplaatst. Zaterdag gaat hij weer far-far-away voor 3 maanden dus het instoken mag ik gaan doen.  >:(
Door keetje
Kim_S schreef: Ik heb al 8 jaar zin in instoken  :P ::)
Kom gezellig bij mij instoken.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door