Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
Ik moet eerst weer gaan instoken, een keer of 10 dus dat ga ik doen op de wat killere avonden zodat hij weer full power kan loeien als het echt nodig is.  :)
Door Kim_S
Mijn meneer doet alles selluf  8)
We moeten nog wel de schoorsteenveger alles laten controleren als het klaar is. Zodat alles goed aangesloten is  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Mijn meneer doet alles selluf  8)
We moeten nog wel de schoorsteenveger alles laten controleren als het klaar is. Zodat alles goed aangesloten is  :biggrin2:
Volgens mij heeft ie voor z'n twee dochters toch écht hulp van jou nodig gehad. 8)
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op ma 31 aug 2015, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
Ohja, de schoorsteen vegen. We hebben onze kachel vorig jaar Oktober gekocht. Hij is weg geweest en toen hebben we de pijp bekeken, die is nog kekschoon. Toch nog vegen voor het stookseizoen of erna? Wat is wijsheid? En wat kost zo'n veegmeneer ongeveer?
Door eelke
Volgens mij 30 of 40 euro. Ik zou het wel doen, al is het verzekeringtechnisch... zo duur is het ook weer niet.
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Volgens mij heeft ie voor z'n twee dochters toch écht hulp van jou nodig gehad. 8)
En niet zo'n beetje ook!  :biggrin2:

Schoorsteenveger komt hier 3x per jaar. Verplicht. Deutsche Grundlichkeit  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: En niet zo'n beetje ook!  :biggrin2:

Schoorsteenveger komt hier 3x per jaar. Verplicht. Deutsche Grundlichkeit  :biggrin2:
Achten Sie auf Ihre Umlaute, Frau Kimm! :knuppel2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Achten Sie auf Ihre Umlaute, Frau Kimm! :knuppel2:
Das wirkt ja nicht so gut auff'm handy...  :(

:sofa:
Door Anne in Zweden
Mini's 3-tal schreef: U festhalten, ü
:biggrin2:

Danke schön, bitte sehr. Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus (met dank aan Doe Maar. :biggrin2:)
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: :biggrin2:

Danke schön, bitte sehr. Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus (met dank aan Doe Maar. :biggrin2:)
Ik heb echt geeeen ideeeee waar dit over gaat  ::)
#Generatiekloof  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Ik heb echt geeeen ideeeee waar dit over gaat  ::)
#Generatiekloof  :biggrin2:
Nee. Zeg me dat het niet waar is. Ken je echt Doe Maar niet? De Bom?!

:crying: :crying: :crying: :wall:

Wat moet er van de wereld worden... :( :-X
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Nee. Zeg me dat het niet waar is. Ken je echt Doe Maar niet? De Bom?!

:crying: :crying: :crying: :wall:

Wat moet er van de wereld worden... :( :-X
Meneer_S kent ze wel  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door