Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Pauline schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Als ie dan maar ook het Mastiff karakter heeft en geen uit-zijn-krachten-gegroeide-teckel-karakter..., dat gaat niet goed komen.

Is hij zwart?
Dat hoop ik ook ja  :biggrin2:
Nee niet zwart.

Zit ik stiekem toch gewoon alles te vertellen hè  ::)
Door Pauline
Kim_S schreef: Dat hoop ik ook ja  :biggrin2:
Nee niet zwart.

Zit ik stiekem toch gewoon alles te vertellen hè  ::)
Kwestie van de juiste vragen stellen.....  8)

:D :D :D :-*
Door Pauline
Oh dat gaan we nooit raden! >:(

Ja een beetje teckel en een beetje mastiff en hij is niet bruin en niet zwart, maar wel donker. Ja duhhh...... wildkleur!
Door Kim_S
Pauline schreef: Oh dat gaan we nooit raden! >:(

Ja een beetje teckel en een beetje mastiff en hij is niet bruin en niet zwart, maar wel donker. Ja duhhh...... wildkleur!
Komt aardig in de richting  :biggrin2: :P
Door millyckk
Kim_S schreef: Komt aardig in de richting  :biggrin2: :P
Kun je geen vriezer o.i.d. verloten? :biggrin2: Zonder dollen: hoop dat het een goede match gaat worden :-*
Door Kim_S
Lil schreef: Waakhondje?
Deels. Niet alleen maar waakhond en niet alleen maar bankaardappel, het wordt een duo-baan  :)
Lizzy schreef: Hee wat leuk! Wel flauw zeg, dat we niet alvast mee mogen genieten van het plaatje :'(
Weet je waar ik zo bang voor ben? Dat dit hem niet is. En dat we straks 10 honden hier uitgebreid bespreken die het ook niet gaan zijn...  :-\
Als we hem ontmoet hebben weet ik of het klikt of niet. Dan gaan alle partijen er nog een paar nachtjes over slapen, en dan nemen we een beslissing. We gaan nu echt voor een hond die helemaal bij ons past. (En natuurlijk mag er wel wat te trainen zijn, maar liefst geen "project" deze keer).

Nog maar 5 nachtjes slapen  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door