Anne in Duitsland schreef:
Wij rijden altijd met een camper met aanhanger, en die aanhanger is meestal leeg op de terugreis, dus zolang Lil voor minder dan 2000 kilo (het maximale laadgewicht) aan Biabedden bestelt, komt dat wel goed.
Ahhhh denk groots
Wij woekeren altijd met ruimte als we ergens heen gaan op vakantie met onze middenmaat persnenauto - Sofi achterin, bagage op de achterbank - auto vol...
Wij woekeren altijd met ruimte als we ergens heen gaan op vakantie met onze middenmaat persnenauto - Sofi achterin, bagage op de achterbank - auto vol...
Ja, een personenauto is snel vol als je met hond reist. Wij hebben vanaf twee honden en één kat al de handdoek in de ring geworpen en een camper gekocht. Is weliswaar minder snel (en bij de afstanden die wij afleggen is dat wel een factor), maar oooo, het comfort! En nu met drie honden en twee katten is een personenauto gewoon niet meer te doen. Alleen de drie honden en slechts een tandenborstel en een schone onderbroek als bagage, wil nog net, maar ook dat doen we onszelf zo min mogelijk aan. Dan maar iets later op de bestemming!
twingo: Ik, Boris, Jones, Kimba. Geen achterbank dus bagage bij bijrijder en achter de stoelen (ik ben gelukkig kort dus heb ruimte achter mijn stoel).
Als we zo beginnen, dan wordt het niks met de liefde tussen ons.
Vraagt meteen even les in naamvallen, tenzij je niet zo geduldig bent dan volg ik die les elders wel.
Ja, een personenauto is snel vol als je met hond reist. Wij hebben vanaf twee honden en één kat al de handdoek in de ring geworpen en een camper gekocht. Is weliswaar minder snel (en bij de afstanden die wij afleggen is dat wel een factor), maar oooo, het comfort! En nu met drie honden en twee katten is een personenauto gewoon niet meer te doen. Alleen de drie honden en slechts een tandenborstel en een schone onderbroek als bagage, wil nog net, maar ook dat doen we onszelf zo min mogelijk aan. Dan maar iets later op de bestemming!
Ik zal de volgende keer duidelijker aangeven dat je niet je eigen dekbedden hoeft mee te nemen.
Ik weet alweer waarom dat was, meneer_S is allergisch en ik meende me dons te herinneren van de vorige keer
Volgende keer is de auto groter, ik krijg woensdag mijn nieuwe
Misschien dat er binnenkort wel weer een hond in huis is waar ik het biabed voor kan kopen 8)