Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Danny
Moeilijk he, tja 11 is natuurlijk gewoon geen jonge hond meer he. Dat er dan dingetjes gaan spelen is niet heel gek...
Maar ja hij heeft naast wat dingetjes natuurlijk ook echt wel een paar grote dingen.
Ja meis, vooral van de mooie momenten samen genieten en hem goed in de gaten houden, maar je zit er boven op dus dat zit wel goed  :-*
Door me and my boys
ben aan t afbouwen met de pred.. nu om de dag een kwart.... maar zit er toch aan te denken weer naar de oude hoeveelheid te gaan vanwege zn rug ed...
morgen toch met vinnie terug dan breng ik t ff ter sprake
Door hamada
Lil schreef: Hier zijn de voordelen van de pred groter dan de paar nadelen.
Hier ook.en vooral als ze al ouder zijn speelt dat toch mee. :-[
En de lelijke huid en vacht van Joy is bijgetrokken door de CBD olie. Ik verbeeld mezelf dat mogelijk ook andere bijwerkingen verminderd worden :duimen:
Door Hope
Me and my boys! schreef: zimba gewoon weer aan de hoeveelheid prednison als voor het afbouwen.....
de rest van zn leventje blijft ie erop
Groot gelijk. Dit is ook waar prednison voor bedoeld is. Voor als het niet langer zonder kan.
Door me and my boys
had de hoop dat ie t op de oude hoeveelheid pred het weer wat beter ging doen.... maar helaas..
dit warme weer is funest voor hem....hij kan geen rondje meer lopen dan moet ie de kar in..
hij is zo mager zn oogjes af en toe he... zo ver in zn oogkassen...
mn ventje toch... hij wil zo graag en ik zie hem minder worden..
wat is t toch ontzettend klote.....
volgende week even overleggen met mn da, moet toch terug voor vinnie en dan kan ik mooi t effe over zimba hebben...
deze da denkt goed met me mee...ik denk dat ik hem dan toch weer op de tramadol ga zetten...
hij staat moeilijk op en gaat moeilijk liggen, kreunt dan zeg maar....
t is gewoon zo vreselijk hem toch zachtjes aan achteruit te zien gaan...
die taart die hij in november op zn verjaardag zou krijgen....denk dat ik die binnenkort maar gaat geven... :'(
Door *Remy*
:'( :'( :'( Zo ontzettend vreselijk om je lieve jongen te zien aftakelen. Ik hoop dat hij zich dadelijk toch weer wat beter gaat voelen, wanneer het niet zo warm meer is en hij misschien extra tramadol erbij krijgt.
Door Anne in Zweden
Och, de oude man toch... Misschien is ie ook wat extra bedrukt door de hele toestand bij jullie thuis met Danny? Maar ja, het feit blijft dat ie ziek is... Sterkte met de hele toestand daar.
Door chery
Vreselijk is het om je lieverd te zien aftakelen. Je weet dat hij in zijn reserve tijd zit, maar zo moeilijk.... Ik heb het hier thuis ook met ons oudje. Is ook met reserve tijd bezig en in ons achterhoofd weten we dat we moeten genieten van elke dag, want de dag komt eraan dat we afscheid moeten nemen....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door