Ik weet nooit wanneer die dingen rijp zijn, ben altijd te vroeg of te laat.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lida. S schreef: Heeft iemand een idee wat ik met de komkommers kan doen? Ik heb er veel te veel. Buren en vrienden zijn voorzien. Ik heb ze ingemaakt (zuur en zoetzuur en met verschillende kruiden). Ik heb ze gedroogd (met 4 verschillende marinades). Maar wat kan ik nog meer doen? Ik heb nu nog 12 komkommers liggen, en morgen moet ik er weer een paar plukken.
Lida. S schreef: Heeft iemand een idee wat ik met de komkommers kan doen? Ik heb er veel te veel. Buren en vrienden zijn voorzien. Ik heb ze ingemaakt (zuur en zoetzuur en met verschillende kruiden). Ik heb ze gedroogd (met 4 verschillende marinades). Maar wat kan ik nog meer doen? Ik heb nu nog 12 komkommers liggen, en morgen moet ik er weer een paar plukken.soep van maken, eventueel samen met een andere groente.
Lida. S schreef: Heeft iemand een idee wat ik met de komkommers kan doen? Ik heb er veel te veel. Buren en vrienden zijn voorzien. Ik heb ze ingemaakt (zuur en zoetzuur en met verschillende kruiden). Ik heb ze gedroogd (met 4 verschillende marinades). Maar wat kan ik nog meer doen? Ik heb nu nog 12 komkommers liggen, en morgen moet ik er weer een paar plukken.Ze zijn wel lekkuuur!! Nu weet ik weer hoe een komkommer hoort te smaken!
lianneke schreef: Ze zijn wel lekkuuur!! Nu weet ik weer hoe een komkommer hoort te smaken!Fijn dat je ze lekker vindt. Ik vind ze ook lekker, maar iedere dag komkommer gaat vervelen. Ik zal de soep maar eens gaan proberen. Het is een goed idee van Anneloog, Koude soep vind ik absoluut niet lekker, maar er zal vast wel een goed recept tussen zitten voor warme soep. De vriezer zit ook al aardig gevuld met broccolisoep en tomatensoep. Wat is een moestuin toch leuk![]()