ter overname biabed
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Summerditches
- 5-sterren

Re: ter overname biabed
Ter promotie...volgens mij is er iemand op marktplaats die voor weinig de hoezen verkoopt..ben ik een paar keer tegengekomen..moet hij daar natuurlijk geen 30 euries voor vragen maar t zou een idee kunnen zijn voor iemand die hem echt graag wil maar niet in deze kleur...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ter infojudith1967 schreef: Dorian is 62 cm /30 kilo
Dus hij kan er wel in liggen,maar dan ligt hij met de kop op de rand,en dat lijkt mij nou net niet zo goed voor die nek..Wil juist een mand waar hij geheel in kan liggen met kop en al
Dus dat moet k toch voor een maatje groter gaan.
Dat wordt nog effes doorspwren,zag ze voor 145. en bij Beestenspul voor 175
![]()
![]()
![]()
( oh verrek zie nu pas wat ie koste
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 31 jul 2015, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bas rouge
- 5-sterren

- Contacteer:
Maatje 6 dus, dit bed?
Het staat prachtig vind ik, die zwarte hond op dat harde groen/blauwe. Laat ik nou ook twee zwarten hebben
Als je er nog niemand voor hebt, kom ik hem graag ophalen vd week.
Het staat prachtig vind ik, die zwarte hond op dat harde groen/blauwe. Laat ik nou ook twee zwarten hebben
Als je er nog niemand voor hebt, kom ik hem graag ophalen vd week.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dan is ie voor jou! 
-
judith1967
- 5-sterren

Dorian heeft proefgelegen en hij is toch te klein voor hem,dat beaamde zij van Beestenspul ook.
Dus ik ga sparen voor maat 7.
Enne Bas Rouge was toch ook eerder zag ik
Dus ik ga sparen voor maat 7.
Enne Bas Rouge was toch ook eerder zag ik
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 31 jul 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Biabed is nog steeds op zoek naar hond... 
Ik keek net nog even naar je biabed omdat ik er een bij wil hebben en de kleur zo prachtig vind, maar voor mijn hond is deze maat te groot. Jammer!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik vind hem nog steeds schitterend, maar in Zweden (waar Biabed vandaan komt) kan ik voor die prijs (90 euri) een nieuwe krijgen... Dus ik blijf maar gewoon op mijn handjes zitten... 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Op je handen zitten..
Dan zijn ze daar stukken goedkoper dan hier..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Klopt. Omdat het dus een Zweeds product is (daar heten ze BiabäddMe and my boys! schreef: Op je handen zitten..
-
Lil
Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...Anne in Duitsland schreef: Klopt. Omdat het dus een Zweeds product is (daar heten ze Biabädd) Ik vond net een site waar jouw mand omgerekend 83 euro kost.
Kun je nagaan hoeveel er boven op de prijs wordt gegooid in landen als NL en Duitsland...
Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.
Frau Anne ziet iedereen al aankomen, hele auto volgeladen met BiaBedden en dan bij de douane uitleggen dat ze geen invoerrechen wil betalen...Lil schreef: Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...![]()
Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.![]()
Trouwens... het vult wel in een auto, een paar biabedden
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wij rijden altijd met een camper met aanhanger, en die aanhanger is meestal leeg op de terugreis, dus zolang Lil voor minder dan 2000 kilo (het maximale laadgewicht) aan Biabedden bestelt, komt dat wel goed.Borke schreef: Frau Anne ziet iedereen al aankomen, hele auto volgeladen met BiaBedden en dan bij de douane uitleggen dat ze geen invoerrechen wil betalen...
Trouwens... het vult wel in een auto, een paar biabedden![]()
-
Lil
Ohhhh wow als ik eens zoveel bedden kon veroorloven...Anne in Duitsland schreef: Wij rijden altijd met een camper met aanhanger, en die aanhanger is meestal leeg op de terugreis, dus zolang Lil voor minder dan 2000 kilo (het maximale laadgewicht) aan Biabedden bestelt, komt dat wel goed.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als we zo beginnen, dan wordt het niks met de liefde tussen ons.Lil schreef: Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...![]()
Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.![]()