Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
vandaag voor de echo geweest en besloten dat er geen andere onderzoeken meer gedaan gaan worden ..
Zimba was compleet in paniek, ik heb hem nog nooit zo gezien...
Hij huilde, gilde zelfs...liet zn urine lopen en beet(gelukkig mij) van alle stress...
Verschrikkelijk gewoon.....ben er heel de dag ondersteboven van...
Dus... wij gaan gewoon verder met genieten van en met elkaar... krijgt ie pijn dan krijgt ie verhoging van med.
word ie benauwd dan krijgt ie tot op zekere hoogte daar med voor..
verder niks .... helemaal niks... geen stress en paniek meer..
dat verdient ie niet dus gaan we ook niet doen..
uit de echo kwam niks.. zag er verder allemaal goed uit
Door *Remy*
Me and my boys! schreef: Dus... wij gaan gewoon verder met genieten van en met elkaar... krijgt ie pijn dan krijgt ie verhoging van med.
word ie benauwd dan krijgt ie tot op zekere hoogte daar med voor..
verder niks .... helemaal niks... geen stress en paniek meer..
dat verdient ie niet dus gaan we ook niet doen..
uit de echo kwam niks.. zag er verder allemaal goed uit
Goed plan; ik zou precies hetzelfde doen. Je kent je jongen door en door en weet wanneer het niet goed gaat en hij pijn heeft of benauwd is. Geef hem de meest fijne tijd die maar mogelijk is en geniet van elkaar.
Door me and my boys
petralita schreef: zou dat door de olie kunnen komen? mensen op drugs zien ook wel andere dingen dan er zijn en reageren heftiger?

wel fijn dat er niks te zien was trouwns
nee want dat krijgt ie al een tijd
Door hamada
gelukkig dat er niets ergs via de echo te zien was.
En een mooi en wijs besluit om het positieve uit je tijd met je kanjer te halen. Het is zoals het is, en je hebt in wezen alles voor hem wat hij eventueel nodig kan hebben. Ik wens jullie nog zo veel mogelijk mooie en waardevolle momenten toe
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Och, wat verdrietig om je hondje zo door het lint te zien gaan. :'( Groot gelijk: geen onderzoeken meer, alleen nog genieten van elkaar en hopen dat het verrassend lang nog goed mag blijven gaan. Sterkte.
Door Hope
Natuurlijk ben je dan helemaal van de kaart. Je hond zo in paniek zien gaat je echt niet in de koude kleren zitten. Het is een wijs en dapper besluit om alleen nog te genieten en geen onderzoeken meer te doen.
Door Yaro
Tjee wat een verhaal!  :o Wat mooi om te zien dat je helemaal voor je maatje gaat en er alles uit wil halen, maar met behoud van grenzen. Het zal niet makkelijk voor je zijn..  Ik vind je erg dapper en uiteraard gun ik je nog een fijne lange tijd samen!
Liefs!!
Door chery
Je hebt groot gelijk. Waarom nog meer onderzoeken terwijl je weet dat het slecht is..... Geniet van elkaar, je kent je hond goed en weet wanneer het genoeg is.
Door me and my boys
na de echo waar ie toch wel ff op zn rug moest...is zn hernia weer op gaan spelen....
en tja.... hij gaat toch langzaam wat achteruit...wilt graag naar buiten maar eenmaal buiten is het snel over kwa lopen... hij gaat langzaam zeg maar... maar blijft wel overal zin in hebben vooral in eten...
of het allemaal op het ziek zijn geschoven kan worden... oke hij is 11 in vele ogen schijnbaar nog niet echt oud maar een jonge gozer is ie ook niet meer....daarbij is het warme weer funest voor zn longen..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door