Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
Heeft vandaag niet gespuugd !!!!
T hijgen blijft hetzelfde . ...Hij slaapt veel ..
Maar eet goed en blijft een vrolijk ventje!
Had een andere da en vertelde vd olie, ook deze da  reageerde enthousiast !
Door me and my boys
de da bracht t ter sprake.... wat ik wilde ... geloof niet dat t echt toegevoegde waarde heeft..
het is niet bewezen dat t kankercellen remt.... en dan geef ik hem liever enkel de olie...
die is zonder nare bijwerkingen
Door Cathy
[quote="Me and my boys!"]
de da bracht t ter sprake.... wat ik wilde ... geloof niet dat t echt toegevoegde waarde heeft..
het is niet bewezen dat t kankercellen remt.... en dan geef ik hem liever enkel de olie...
die is zonder nare bijwerkingen
[/quote]

Mijn ervaring is dat het wel  vertraagt , maar misschien kan het verschillen welk soort kanker het is .
Door Cathy
[quote="Me and my boys!"]
daarom was ik er mee begonnen maar omdat ze toch t niet echt kunnen bewijzen, ik gooi mn pijlen op de olie... :)
[/quote]

Dit gevonden ,

Hormonaal: Bijnierschorshormonen of corticosteroïden (prednison) remmen met name in combinatie met andere middelen de groei en ze verminderen de ontstekingsreactie rondom de tumor.
Door me and my boys
de da bracht t zelf ter sprake...
ik kies echt de olie(die vertraagd de groei van de kankercellen) boven de pred..... al die bijwerkingen daarvan voelt ie zich ook niet fijner door :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door