Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door pipelootje
Ik zie hier redelijk oude berichten, zijn er nog mensen uit Noord Holland die ergens hun verse vlees vandaan halen en samen bestellingen plaatsen?? Ik ben net begonnen, heb een ontzettend lastige American Akita van 10 maanden en variatie is daarom zeer belangrijk! Hij is heel snel op dingen uitgekeken en eet al 5 maanden erg slecht, als er mensen tips hebben zijn deze ook zeer welkom

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door yara2013
Het meeste vlees haal ik via floris24 van het forum. Of gunshies in Beverwijk.

Nu zit mijn vriezer nog aardig vol, maar waar bestellen jullie normaal popelootje en polleke d?
Want in de toekomst zou ik best mee willen doen met een groepsbestelling afhankelijk van het aanbod.
Door PollekeD
pike schreef: Ik dacht dat bobbakker gestopt was met barf te leveren??
O, weet ik niet. Ik heb tot nu toe alleen maar een lijst opties, en wilde hen benaderen om te vragen. Maar raar, verkoop is toch verkoop. Wie wil er nou geen geld verdienen aan restanten.
Door Flamingo
PollekeD schreef: O, weet ik niet. Ik heb tot nu toe alleen maar een lijst opties, en wilde hen benaderen om te vragen. Maar raar, verkoop is toch verkoop. Wie wil er nou geen geld verdienen aan restanten.
persoonlijk niet hele goede ervaringen met hem kwa afspraken nakomen. Kwaliteit van het vlees weet ik niet, dat heb ik nog niet van hem gehad, maar wel zelf dieren aan hem geleverd voor de slacht.
Door PollekeD
Flamingo schreef: persoonlijk niet hele goede ervaringen met hem kwa afspraken nakomen. Kwaliteit van het vlees weet ik niet, dat heb ik nog niet van hem gehad, maar wel zelf dieren aan hem geleverd voor de slacht.
Mmm, jammer. Ik had hier op forum ook al wat adressen gevonden, misschien daar eerst mee beginnen.
Door pipelootje
yara2013 schreef: Het meeste vlees haal ik via floris24 van het forum. Of gunshies in Beverwijk.

Nu zit mijn vriezer nog aardig vol, maar waar bestellen jullie normaal popelootje en polleke d?
Want in de toekomst zou ik best mee willen doen met een groepsbestelling afhankelijk van het aanbod.
Ik ben net begonnen en krijg de kipkarkas gratis van de poelier zoveel als ik wil, verder verwen ik mn hond teveel denk ik met veel te duur vlees dus ben op zoek naar ideeën en goedkope leveranciers.
ik heb een pup van 10 mnd en 50 kilo dus moet hem 1.5 kilo per dag geven...
Ik heb nog 20 kilo lotgering liggen die hij dus niet lust, beetje te impulsief besteld... ga ik maar verkopen...
Mijn hond eet ook bijna geen groeten, ik weet niet wat jullie honden allemaal eten/lusten maar ben daar ook zeer benieuwd naar!
Ik hoor graag wat jullie zoal bestellen en de ervaringen. Ik ben echt mijn weg aan het zoeken hierin want mijn hond heeft de afgelopen 5 maanden bijna niks gegeten, ik heb alles geprobeerd en alleen met rauw vlees met botten kreeg ik hem weer aan het eten! Al is hij ook hier erg kieskeurig in! !
Alle hulp is welkom!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door yara2013
Wat heb je Tot nu toe geprobeerd naast kipkarkas en lotgering?
En geef je hem dan iets anders als hij het niet eet (ivm dat hij nog vol in de groei is)?

Of eet hij wel, maar niet van harte?

Mijn hond krijgt op dit moment alleen gans ivm eliminatiedieet, maar daar stop ik weer mee.

Haar normale menu bestaat uit eendennekken, eendenkarkas, konijnkarkas, parelhoenkarkas, reeribben en fazantenbouten.
Qua spiervlees uit hert, paard, konijn, zwaan, lama.
En orgaan van kalkoen of konijn. En geiten of lams pens.
Daarnaast nog groenten.
Aardig divers dus.

Dit bestel ik grotendeels bij Floris24 en haal ik bij de gunshies in Beverwijk.

Dus opties zijn er wel

Ik barf ook nog niet zo lang dus in het begin was het wel zoeken naar adresjes.
Ook bestel ik heel soms nog wel eens bij naturalpaws.
Maar dan grote inkoop om het qua bezorgkosten nog een beetje leuk te houden.
Door Roosj
Ik doe ook hoofdzakelijk Gunshies en Floris.
Gunshies is wel erg rommelig qua bestellen en ophalen, maar je moet toch iets ;) Ik vind die man heel nors.

Bob had zeer goede producten, maar afspraken maken was lastig en vaak kreeg ik nog niet eens de helft van mijn bestelling.
Inmiddels levert Bob alleen nog aan 1 grote opkoop organisatie. Welke weet ik niet.
Door yara2013
Roosj schreef: Ik doe ook hoofdzakelijk Gunshies en Floris.
Gunshies is wel erg rommelig qua bestellen en ophalen, maar je moet toch iets ;) Ik vind die man heel nors.

Bob had zeer goede producten, maar afspraken maken was lastig en vaak kreeg ik nog niet eens de helft van mijn bestelling.
Inmiddels levert Bob alleen nog aan 1 grote opkoop organisatie. Welke weet ik niet.
Haha dat rommelige herken ik idd wel.
Volgende keer ga ik eens proberen om een week van tevoren de bestelling door te geven. Kijken of het dan soepeler gaat.

Ik vind m altijd wel vriendelijk, maar hij luisterd niet zo goed haha. Dan vraag ik 3kl eend en 2kl konijn en zoveel mogelijk zwaan en het komt altijd in 3 sessies omdat ie de helft onderweg vergeetAfbeelding .

Maar ik ben wel blij met hun assortiment en dat niet alles per 15 kilo gekocht moet worden.
Door PollekeD
yara2013 schreef: Het meeste vlees haal ik via floris24 van het forum. Of gunshies in Beverwijk.

Yara, ik moet nog beginnen, ga ik na de vakantie doen. Ik zou eerst kvv kopen, en waarschijnlijk ga ik dat ook wel doen totdat ik alles op de rit heb. Ik ben me nu aan het inlezen mbt alles wat ik over barf kan vinden. Ik heb een vleesmolen, daar moet ik nog schijf en messen bij bestellen. En ik ben me aan het verdiepen in waar ik mijn vlees vandaan kan gaan halen als ik straks maandelijks inkopen moet gaan doen. Ik voel er ook niet zo heel veel voor om iedere maand 5 verschillende adressen langs te moeten om mijn vlees te verzamelen. En buiten dat let ik ook op de centen, uiteraard staat kwaliteit op de eerste plaats, maar ik kan iedere cent maar 1 keer uit geven (net als iedereen)(en ik wil zo graag nog 2 goede messen, en een goede snijmachine.
Maar hoe dan ook, als ik me helemaal verdiept heb in het barfen, en weet wat ik per maand aan vlees nodig heb, wil voeren, dan ga ik kiezen waar ik het vandaan haal. En oja, ik moet ook nog beginnen met bot-gewenning. Ook pas na de vakantie, want dan krijgen ze de brokken die ik nog heb liggen. Of ik moet in Noorwegen gaan jagen ::).....
Door yara2013
PollekeD schreef: Yara, ik moet nog beginnen, ga ik na de vakantie doen. Ik zou eerst kvv kopen, en waarschijnlijk ga ik dat ook wel doen totdat ik alles op de rit heb. Ik ben me nu aan het inlezen mbt alles wat ik over barf kan vinden. Ik heb een vleesmolen, daar moet ik nog schijf en messen bij bestellen. En ik ben me aan het verdiepen in waar ik mijn vlees vandaan kan gaan halen als ik straks maandelijks inkopen moet gaan doen. Ik voel er ook niet zo heel veel voor om iedere maand 5 verschillende adressen langs te moeten om mijn vlees te verzamelen. En buiten dat let ik ook op de centen, uiteraard staat kwaliteit op de eerste plaats, maar ik kan iedere cent maar 1 keer uit geven (net als iedereen)(en ik wil zo graag nog 2 goede messen, en een goede snijmachine.
Maar hoe dan ook, als ik me helemaal verdiept heb in het barfen, en weet wat ik per maand aan vlees nodig heb, wil voeren, dan ga ik kiezen waar ik het vandaan haal. En oja, ik moet ook nog beginnen met bot-gewenning. Ook pas na de vakantie, want dan krijgen ze de brokken die ik nog heb liggen. Of ik moet in Noorwegen gaan jagen ::).....
Beetje late reactie, was blijkbaar niet geabonneerd op dit topic .

Begrijp ik het goed dat je zelf wilt gaan malen? Lijkt me zwaar zeg, is er een reden waarom je geen kant en klare kvv of gewoon barf wilt geven? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.

Hoop dat je een lekkere vakantie hebt/hebt gehad.
En hoor het wel als je ergens wilt bestellen.
Kunnen we altijd even kijken of er iets te combineren valt Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door