Moderators: koekje, pearlsofpassion
An schreef: Ja ik heb er goeie ervaringen mee, ik geef het niet altijd hoor. Vorige zomer heb ik een pot opgegeven over de loopt van een maand of 3 en doe ik deze zomer weer is denk ik. Billinghurst had er een hele theorie rond waarom dat goed was maar sla me nu dood want ik ben het vergetenVolgens Billinghurst zit er in biergist een hoop wat een hond in het wild binnen zou krijgen door het eten van uitwerpselen.???
sylvia schreef: Volgens Billinghurst zit er in biergist een hoop wat een hond in het wild binnen zou krijgen door het eten van uitwerpselen.Idd dat was het
Vervolgens zou het een goede leverancier zijn van vitamine B complex , bevat het veel ijzer.
Verder zou het diabetes helpen voorkomen door de bloedsuikerspiegel in balans te houden, het geven van biergist aan honden met diabetes zou de hoeveelheid toe te dienen insuline verminderen. En er zit selenium in wat een antioxidant is die vrije radicalen (vangt of nutraliseert) wat dus kanker tegen gaat , goed is voor het hart en het schijnt cataract tegen te gaan.
Dat is wat Billinghurst erover zegt ( Give your dog a bone)