[quote="Gaia..."]
Hallo allemaal,
Ik zal ons eerst even voorstellen, ik ben Gaia , 19 jaar en de eigenaar van Taran een Oudduitse herder reu van nu 1 jaar en 2 maanden
Taran krijgt al sinds hij een maand of 5 is KVV van allerlei merken, met af en toe wat BARF(Afhankelijk van wat er in de vriezer ligt)
Nu wil ik hem graag nog meer op barf hebben en heb ik net met wat pijn en moeite een menu samengesteld voor een week
Ik zou heel graag willen weten wat jullie ervan vinden

Groetjes Gaia
[/quote]
Hoi Gaia, nou, je kunt goed zien dat je je goed verdiept hebt in de materie! Super!!
Een paar kleine dingetjes:
Kalkoennek vind ik voor de beginnende BARF hond een beetje veel gevraagd. Ik vind de meeste kalkoennekken eigenlijk ook niet geschikt voor de gevorderde BARF hond... Ik vind het ondingen. Als je het mij vraagt? Ik zou ze vervangen voor iets anders. Te denken valt aan parelhoenkarkas.
Ik weet niet wat je bedoelt met "lamsstukjes"? Heel vaak bevatten lamsstukjes namelijk bot. En die vind ik levensgevaarlijk! En bovendien is dat ook geen spiervlees. Dus daar zou ik even naar kijken als ik jou was.
Wat houdt konijn, kip en rundmix in? Maak je dat zelf? Zit daar lever, nier, hart in?
Runderstrot is geen vleesbot. Het valt eigenlijk een soort van nergens onder. Het is zacht kraakbeen met wat spiervlees er omheen. Ik zou dit vervangen door wat anders.
En zelf zou ik de KVV kip er ook uit laten. Dat valt ook niet onder spiervlees, daar zit ook orgaan en bot in. Maar je hebt dat ook helemaal niet nodig zou ik zeggen!
Welke percentage voer je eigenlijk? Volgens mij 45% vleesbot, 20% orgaan, 10 % groenten en 25% spiervlees?
Hee, ziet er goed uit, mijn complimenten!