Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door san :)
Geen idee. Het originele mailtje kon ik niet meer vinden dus heb dit even vanaf mijn account zo geplukt.  Meer dan dit heb ik dus ook niet nu.
Door Hope
Weet je? Ik waag er morgen gewoon een telefoontje aan.
Want het is wel erg interessant om te weten. Nelson heeft geen diarree, dus tja...
Door Hope
Yeah! Nelson eet al vier dagen biologische lamspens. En geen jeuk!!!

:groupwave2:

Hij eet nu lama, paard, konijn, lam, geit, zalm, sardien en andijvie. Zo blij mee!
Meneer stond gisteren gewoon te klappertanden  ;D ;D
Laatst gewijzigd door Hope op vr 10 jul 2015, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
Ow goede berichten, super!

Bij Boris zijn tijdens het ontlastingsonderzoek van Utrecht 1 keer coccidien (moest even spieken hoe je dat schrijft) gevonden. Hij hoefde niet ontwormt, wel opnieuw onderzocht en het was gewoon passage.
Door Hope
Even een update over mijn lieve Nelson.

Het gaat hier fantastisch! Het begint er steeds meer op te lijken dat ik de jeuk beter begin te begrijpen en daar op kan reageren. Ik ben steeds meer aan het "spelen" met de supplementen. sinds kort krijgt hij Solgar visolie bij. Dit werkt echt enorm. Minder schilfers, nog meer glans maar vooral: nog minder jeuk.

We zijn nog steeds voeding aan het toevoegen. Zo eet hij nu ook appel en haring. We wisselen veel af in vis. Zalm, haring en sardien gaan prima.
Ik was hem nog steeds trouw 1 keer per week.

Nelson is blij. Hij bruist van de energie dus ook met zijn longen gaat het goed. Hij speelt met andere honden, rent als een soort kanon achter zijn bal aan en kan een uur wandelen met gemak volhouden.
Thuis heeft hij meer rust. Hij slaapt dieper en ligt langer op dezelfde plek.

Wij zijn zelf ook erg blij. Nu het zo goed gaat zijn de zorgen minder en ook dat heeft denk ik invloed. Als hij een keer krabt denk ik steeds vaker dat alle honden wel eens krabben en ga ik minder na wat de reden zou kunnen zijn.

Nelson blij, baasje blij. Wat wil een mens nog meer?!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door