Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Tanna schreef: Een maand :o! Wij hebben nu net de derde in 12 jaar en de vorige was nog niet eens echt kapot.
Het zijn puur de bandjes die om de hoofdsteunen moeten. Die scheuren af, maar dat doen ze bij ons ook als ik hele dure koop, dus dat ligt niet aan die van de action. Ik heb ze al overal vandaan gekocht. Welkoop, zooplus, Jumper. Ze doen het allemaal. De rest van het ding blijft prima, behalve dan dat ie bagger vies wordt natuurlijk. Daar is ie voor! En voor 4,50 boeit het me ook niet meer. Ik heb er een van 40 euro gehad die na 2 weken al weg kon, toen baalde ik als een stekker.
Door Tanna
Kaela schreef: Het zijn puur de bandjes die om de hoofdsteunen moeten. Die scheuren af, maar dat doen ze bij ons ook als ik hele dure koop, dus dat ligt niet aan die van de action. Ik heb ze al overal vandaan gekocht. Welkoop, zooplus, Jumper. Ze doen het allemaal. De rest van het ding blijft prima, behalve dan dat ie bagger vies wordt natuurlijk. Daar is ie voor! En voor 4,50 boeit het me ook niet meer. Ik heb er een van 40 euro gehad die na 2 weken al weg kon, toen baalde ik als een stekker.
Hebben wij zeker steeds geboft, geen last met de bandjes.
Door judith1967
Kaela schreef: Het zijn puur de bandjes die om de hoofdsteunen moeten. Die scheuren af, maar dat doen ze bij ons ook als ik hele dure koop, dus dat ligt niet aan die van de action. Ik heb ze al overal vandaan gekocht. Welkoop, zooplus, Jumper. Ze doen het allemaal. De rest van het ding blijft prima, behalve dan dat ie bagger vies wordt natuurlijk. Daar is ie voor! En voor 4,50 boeit het me ook niet meer. Ik heb er een van 40 euro gehad die na 2 weken al weg kon, toen baalde ik als een stekker.
Ik heb precies hetzelfde als jij,weet alleen niet of het een maand is,maar de bandjes scheuren bij mij dus ook.
Heb ook een wat duurdere gekocht ,iets van 12 euries,maar daar scheurde de bandjes ook van.
Door judith vd
Ik heb ook die van de Lidl gekocht. Is wel oke. Je moet wel een beetje creatief met de spanbandjes omgaan die om de hoofdsteunen moeten, maar hij zit er sinds mei op.
Wij hebben trouwens een Volvo V70.

Judith
Door Ronald
Wij hebben verschillende gehad. Boerenbond, Lidl, A.C. Tion... En bij allemaal scheurde de hoofdsteunbevestiging af. Of het clipje brak.

Dus voor ons gewoon die dingen van een paar euri bij de A.C. Tion.
Door wijkje
Ik vind hondendekens onhandig. Ik vind prettig dat ik mijn honden makkelijk kan vastzetten in gordel.  Ik heb nu extra hoezenset over de bekleding. En dan nog extra handdoek erover heen. En hoezen/badlaken kan ik weer wassen.
Door El_Kato
Wij hebben er in onze vorige auto altijd eentje gehad. Nu een station dus ze zitten nu in de achterbak  :)

Dat was in een BMW 5 serie en daarvan is de achterbank zeg maar comfortabel gevormd waardoor de drukverdeling op het kleed niet goed was en het in de overgang van de zitting naar de rugleuning scheurde. We hebben de eerste 2 teruggebracht naar de winkel omdat het een vrij duur kleed was en dit was de reactie van de verkoper. Wij hebben het laatste kleed er wel totdat de auto wegging ingehad omdat het toch nog scheelt met haren en rommel op de achterbank.
Door Tanna
wijkje schreef: Ik vind hondendekens onhandig. Ik vind prettig dat ik mijn honden makkelijk kan vastzetten in gordel.  Ik heb nu extra hoezenset over de bekleding. En dan nog extra handdoek erover heen. En hoezen/badlaken kan ik weer wassen.
Maar in de hoezen zitten openingen voor de gordels, wij kunnen de hond gewoon vastzetten.
Door Borke
MarijeEnBoomer schreef: Een vriendinnetje heeft een actionding liggen die werkeloos is bij haar.
Ik neem hem op in m'n gezin  :biggrin2:
Ach een herplaatser, wat nobel van je  ;D
Door Fenixjuh
Ik vind die van de action ook goed, wij hebben hem nu 8 maanden? En inderdaad, de bandje scheuren uit.. Hij blijft tot de na de zomer, de vervanging is al gekocht (omdat ze ze niet altijd hebben bij de action). Erg handig dat de hond gewoon in de gordel kan.
Door tt-tjes
Ik heb er 1 waar ook nog planken in zitten, die dan de afstand tussen bank en stoel overbruggen waardoor je meer ruimte hebt en er geen zak ontstaat. De jongens hebben daardoor meer ruimte. Heb ik een keer gekocht via ebay, maar is volgens mij ook te koop bij Zooplus.
Geen last van afgescheurde bandjes oid.
Door El_Kato
Dat zal ook schelen bij ons kreeg je zo'n zak waar ze dan ook half in hingen. Het zal ook schelen dat het toen ging om 2 amerikaanse buldoggen van +/- 45 kg per stuk. De bandjes zaten bij ons trouwens met van die bretels klipjes vast. Ideaal als er te veel druk op kwam dan schoot de stof eruit en kon je hem gewoon weer opnieuw vastmaken. Daar hebben wij trouwens weinig last van gehad het was bij ons echt dat de stof scheurde in de overgang van de zitting naar de rugleuning volgens de verkoper dus door een verkeerde belasting door de vorm van de achterbank......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door