Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sonja
Boef heeft vandaag nog niet gekakt en ik heb haar gisteren alleen op ons eigen veld laten lopen, dus dat heb ik zonet geïnspecteerd. Nog geen drollen met gele ballenresten aangetroffen.
Door Ine
Sonja schreef: Vandaag heb ik stront staan roeren en gele stukjes aangetroffen. Nu maar hopen dat ze alles uitkakt. :P
Wel leuk werk, toch? ;) ;D ;D ;D
Ik hoop het ook, dat alles eruit komt!
Door Yari
Sonja schreef: Het is wel ee voordeel dat ze barft, hoor. De stront stinkt minder en de stukjes bal zaten keurig ingekapseld in konijnenhaar.
Haha, zo zie je maar weer wat de voordelen allemaal wel niet zijn van barf!! ;D
Door Yari
connys schreef: mijn berner heeft als 1 jarige kans gezien om de vloerbedekking, wat we toen nog hadden in een zijkamertje, los weten te peuteren en een stukje opgegeten, dachten we, maar toen ze moest poepen kwam er gewoon poep en op het laats dat stukje vloerbedekking.....dus dat hing er een stukje uit, moest ik helpen trekken, maar tot mijn verbazing kon ik er bijna 2 meter aan een stuk uittrekken, ik verbaas me er nog steeds over hoe ze dat aan een stuk heeft in kunnen slikken, ze heeft er niets aan over gehouden ze poepte gewoon rustig verder.
Bizar... :o
Door Connys
Yari schreef: Bizar... :o
ja en er zat ook nog een knoopje in doodeng, maar mijn man zei dat ik met bijna 2 meter overdrijf het was volgens hem ong 1.50 meter, de precisie valt niet meer te meten.
Door Yari
Oja Sonja, vergeet ik nog te vertellen: dat van die ontbijtkoek geven is echt flauwekul. Schijnt het zogenaamd in te kapselen, maar das echt niet waar. Die ontbijtkoek verteert gewoon.
Beter is het om watten evt. gedrenkt in honing of stroop (om het smakelijk te maken) te geven. Dit verteert niet en kapselt het dus wèl in. Poepen ze ook gewoon weer uit. ;)
Laatst gewijzigd door Yari op zo 01 mei 2005, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Yari
connys schreef: ja en er zat ook nog een knoopje in doodeng, maar mijn man zei dat ik met bijna 2 meter overdrijf het was volgens hem ong 1.50 meter, de precisie valt niet meer te meten.
1.50 m of 2 m, blijft bizar hoor! ;)
Door Sonja
Yari schreef: Oja Sonja, vergeet ik nog te vertellen: dat van die ontbijtkoek geven is echt flauwekul. Schijnt het zogenaamd in te kapselen, maar das echt niet waar. Die ontbijtkoek verteert gewoon.
Beter is het om watten evt. gedrenkt in honing of stroop (om het smakelijk te maken) te geven. Dit verteert niet en kapselt het dus wèl in. Poepen ze ook gewoon weer uit. ;)
Ja, eigenlijk heb ik me daar ook wel eens over verbaasd dat dan niet zou verteren. Boef heeft ook wel eens in een onbewaakt ogenblik nietjes uit een wond geknabbeld en omdat ik toen de nietjes niet meer terug kon vinden en vreesde dat ze die ingeslikt had, heb ik watten gegeven. Gaf ongeveer hetzelfde effect als konijnenhaar. 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door