sta ik elke dag alles af te wegen met een weegschaal, voorzichtig met bewegen etc. super zuinig op mijn baby en dan nog......
heb het e.a. opgezocht en via de barf rekenhulp alles berekend, ik geloof dat dat wel goed zit.
voor de zekerheid zal ik m hieronder zetten.
nu ben ik nooit echt van groenten geven geweest maar nu zal ik wel moeten als ik het zo lees. dus morgen shoppen bij de groentenwinkel.
alleen zijn er groentes die ik beter wel of niet kan geven? of maakt het niets uit en maak ik er een mooie mix van?
mag ik een ei (zonder schil) doorheen gooien? mag hij wel eitjes nog in het menu? mag hij kwark?
ik ga nu toch proberen om aan iig biologisch orgaan te komen, dat scheelt neem ik aan ook in het vetgehalte.
kopvlees heb ik per ongeluk geleverd gekregen en volgens mij komt dat nu niet zo slecht uit, zit weinig in (toch?) zal ik desnoods zijn spiervlees voor een deel hiermee vervangen? of is het juist omdat er weinig in zit niet best voor een groeipijn-pokon-pup?
hij is nu 24 weken (5,5 maand) weegt 24 kg en groeit 1 kg per 3 weken, in het begin groeide hij wel 2 kg per week.
botvlees; 2x 75 gram
spiervlees; 2x 75 gram
orgaan; 2x 30
pens; 2x 60
groenten; 2x 60
nog do's en dont's?