Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eelke
Hope schreef: Hij ligt 's nachts in de bijkeuken, op een katoenen laken en een rubber mat. Raam op slaapstand ter ventilatie. Een uur of drie voor hij gaat slapen wordt de ruimte gestofzuigd.
Overdag is hij meestal buiten of ligt hij in de keuken (aangrenzend aam de bijkeuken).
Maar overdag niet in de bijkeuken dus? Zou hij een nachtje in de keuken kunnen om te testen?

Ik probeer ook maar wat mee te denken...al realiseer ik me dat je zelf vast alles ook al nalopen bent in je hoofd...
Door Hope
eelke schreef: Maar overdag niet in de bijkeuken dus? Zou hij een nachtje in de keuken kunnen om te testen?

Ik probeer ook maar wat mee te denken...al realiseer ik me dat je zelf vast alles ook al nalopen bent in je hoofd...
Ik ga het gewoon proberen! Thx!
Door Pauline
Pfff Marloes wat een ellende... Joep heeft ook veel jeuk en kale plekken op zijn onderrug en daar krijg ik soms de zenuwen al van en dan kan hij er niet eens bij. Kan me voorstellen hoe erg het met en voor Nelson moet zijn. :-*
Door pluk
Bij Scott is vorig jaar ook  Coccodieen in de ontlasting gevonden door Het Woud.
Heb niets gedaan, volgende onderzoek was weer negatief.
Door Lizzy
Hope schreef: Het gaat erg goed met Nelson.

De uitslag van het Woud is binnen. Bij Coccodieën staat '+'.
Het advies is te ontwormen met Procox.

Wat vinden de kenners hier?
Ik heb dit 2 keer met Linga gehad en 1 van Biscuit's "puppen" heeft dit ook gehad. Nooit iets gedaan, keer erop weer vrij. Als je het mij vraagt komt dit van  konijnendrollen, hazendrollen, vogelpoep, etc. eten.
Door Lizzy
san :) schreef: Ik had die een vorige x er ook bij staan maar dan als advies niets te ontwormen Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hee, dat is raar! Dat moet een foutje zijn van Het Woud want het advies om te ontwormen geven ze direct, ook bij 1 plusje.
Door Lizzy
san :) schreef: Nee. Er stond toen echt dat er niet direct wat hoefde te gebeuren. Vond t al zo modern

Sent from my iPhone using Tapatalk
;D ;D ;D ;D

Moet een foutje geweest zijn van vriend Wicher.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door