Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door PollekeD
Roosj schreef: Hey, nog een Bouvier!! :) Ik heb er zelf ook 1, maar je ziet ze niet veel meer.
Ik heb ze zelf gefokt :). Ik heb er een zwak voor en dat blijf ik houden. Maar ik ben ook wel erg van het borderkarakter gaan houden. Daarentegen heb ik vroeger ook een Benner Sennen gehad, en ook dat beviel wel. Alleen dat zou ik nu niet meer zo snel doen omdat je er niet erg goed mee kan sporten of werken.
Door Roosj
PollekeD schreef: Ik heb ze zelf gefokt :). Ik heb er een zwak voor en dat blijf ik houden. Maar ik ben ook wel erg van het borderkarakter gaan houden. Daarentegen heb ik vroeger ook een Benner Sennen gehad, en ook dat beviel wel. Alleen dat zou ik nu niet meer zo snel doen omdat je er niet erg goed mee kan sporten of werken.
Leuk :)

Een border is mij te actief lol
Een Bouvier kan gerust een dagje toe met minder beweging en kan heerlijk rustig zijn. De borders die ik gezien heb, zijn allemaal echt hyper, wat niet aan mij besteed is ;)

Waarom fok je niet meer?
Door Ramses1
Hey PollekeD,

Welkom op het forum!

Jaren geleden had ik een Bouvier/DuitseHerder kruising. Een heerlijke hond!
Nu twee Duitse\Herders en een Border Collie en ook ik ben verliefd geraakt op dit ras.
Prachtig karakter en een heerlijke sport/werkhond.
Door PollekeD
Ramses1 schreef: Hey PollekeD,

Welkom op het forum!

Jaren geleden had ik een Bouvier/DuitseHerder kruising. Een heerlijke hond!
Nu twee Duitse\Herders en een Border Collie en ook ik ben verliefd geraakt op dit ras.
Prachtig karakter en een heerlijke sport/werkhond.
Klopt. Ik doe nu met mijn kruising, een echte schotse overigens, aan schapendrijven. Dat is zooo leuk om te doen, en zo fijn op op dat moment die band met je hond te ervaren :)
Door Ramses1
PollekeD schreef: Klopt. Ik doe nu met mijn kruising, een echte schotse overigens, aan schapendrijven. Dat is zooo leuk om te doen, en zo fijn op op dat moment die band met je hond te ervaren :)
Leuk, wij doen ook aan schapen drijven. Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn.
Frisbee doen we ook, ook erg leuk om te doen.
Door PollekeD
Ramses1 schreef: Leuk, wij doen ook aan schapen drijven. Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn.
Frisbee doen we ook, ook erg leuk om te doen.
Waar doen jullie dat?
Door Wicka
Omdat Wicka nu nog maar enkele diersoorten eet ivm allergie heb ik de rest te koop.

1950 gr haaskarkas
Kalkoenrugstuk 940 gr
divers spiervlees paard en hert/ree 4,5 kg

Gewichten zijn ongeveer. Afhalen in Medemblik, het liefst vandaag nog omdat het bevroren is, of anders morgen ochtend.
Doe een goed bod.
Door rex en luna
Hoi medebarfers!

Ik ben net nieuw hier en heb samen met mijn vriend twee geweldige bulgaren :) we zijn met ze allebei al snel over op vers vlees gegaan en nu zijn we zo'n 300 euro per maand kwijt. We zijn zelf vegan dus hebben het liefste biologisch vlees. Zijn hier meer mensen die dat willen/geven? En zo ja heeft iemand tips, of zijn er mogelijkheden om ons ergens bij aan te sluiten om het samen te kopen? We wonen in amsterdam.

Groetjes, Rex, luna, floriaan en roos
Door PollekeD
Ik heb wel interesse om eea in Markenesse te bestellen,  maar gezien de afstand komt er al weer zo'n 25 euro diesel bij ::). Maar als er nog 5 van hier zijn die interesse hebben en de dieselkosten willen delen, wil ik ik het wel mee nemen,  dan ligt het voor jullie klaar in de vriezer in de Beemster. Zijn er nog 5 geïnteresseerden?
Door yara2013
PollekeD schreef: Ik heb wel interesse om eea in Markenesse te bestellen, maar gezien de afstand komt er al weer zo'n 25 euro diesel bij ::). Maar als er nog 5 van hier zijn die interesse hebben en de dieselkosten willen delen, wil ik ik het wel mee nemen, dan ligt het voor jullie klaar in de vriezer in de Beemster. Zijn er nog 5 geïnteresseerden?
Ik kan het topic van markenesse niet vinden, dus ik weet niet of ik interesse heb Afbeelding
Of is het sowieso al te laat?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door