Ik gebruik van alles door elkaar.
Alleen geen Alverde meer, dat vond ik absoluut niet fijn op mijn gezicht.

Voor de rest gebruik ik echt alles van Alverde, tandpasta, bodybutter, deo, douchegel, en dan vergeet ik vast nog wel iets.
Dus. Twee cremes van de Lidl, allebei zonder spf. De donkerblauwe en roze deksel, zou even moeten kijken wat het precies is.
En Olaz total effects 7 in 1, parfumvrij. En van Nivea de sensitive dagcreme spf 15 en de cellular radiance spf 15.
Zonder spf gebruik ik vooral 's winters, en 's nachts. Zodra het zonnetje er is, overdag met spf. Ik heb Vitiligo en Rosacea, en krijg echt hele lelijke kleurverschillen en rode vlekken/puisjes als ik zonder spf smeer. Dan heb ik van Roc nog een creme met spf 30 die ik smeer als het mooi weer is en ik echt de hele dag buiten ben.
Ik heb een tijd alleen 'natuurlijke' gezichtsverzorging (cremes en reiniging) geprobeerd maar op de een of andere manier wordt mijn gezicht daar niet gelukkig van.

Ook van kokosolie niet.
Met de verzorging die ik nu gebruik blijft het redelijk rustig, dus ik verander niet al te veel meer.
En nee, ik geloof niet dat ik er minder rimpels door krijg. Ik ben al blij als ik een redelijk egaal gezicht heb, als in: geen witte vlekken/bruine plekken/rode vlekken.
Oh ja, BB is ook wel fijn om te smeren.

Ik heb het een paar jaar geleden best veel gebruikt. En dan een Aziatische (Skin79), want toen waren er in Nl. nog niet zoveel bb's te koop. Nu gebruik ik over de dagcreme heen een CC van L'Oreal om plaatselijk de Rosacea te bedekken, smeer niet meer m'n hele gezicht in met een BB of CC.
En mag ik afsluitend nog een tip geven? Smeer ook je hals en decolleté in. Dat veroudert net zo snel, en nog veel sneller als je niet smeert! 8)