Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Dat ziet er volgens mij niet zo erg uit. Alleen op de echt grote bladeren toch?Ja maar er komen ook helemaal nog geen bloemknoppen
lianneke schreef: Ja maar er komen ook helemaal nog geen bloemknoppenHeb je ze wel goede mest gegeven? Daar lusten ze wel pap van. Het lijkt mij op een stikstof tekort. heb je iemand met kippen in de buurt? kippenmest bevat veel stikstof.![]()
koekje schreef: Mijn aardbeienplantjes hebben (nog dichte) bloemetjes!Hoe kan dat nou. Ik ben aan de 40 kg.
monster schreef: Hoe kan dat nou. Ik ben aan de 40 kg.Ik heb voor mn verjaardag 9 miniaardbeienplantjes gehad. Volgens mn moeder kwamen ze uit de vriezer van de kweker.
Samjo schreef: Heb je ze wel goede mest gegeven? Daar lusten ze wel pap van. Het lijkt mij op een stikstof tekort. heb je iemand met kippen in de buurt? kippenmest bevat veel stikstof.Lijkt mij ook voedseltekort. Die in de volle grond heeft verteerde ezelmest gehad en die in de emmer potgrond gemengd met bemeste tuinaarde.
lianneke schreef: Lidaaaaa, hoe gaat het met jou pompoenplanten??Nee, ze zijn niet geel, maar ze groeien ook niet echt geweldig
Worden die ook geel?
Dan is het raadsel opgelost, dan ligt het aan de plantjes.
Lida. S schreef: Nee, ze zijn niet geel, maar ze groeien ook niet echt geweldigJammer, slecht zaad misschien.