Zo'n klein hummeltje past toch wel in een kattenbench of een ander soort transportkooi zodat je hem veilig kan vervoeren en dan erlangs gaan zitten.
Moet eerlijk zeggen dat we dat met die van ons niet hebben gedaan, die hebben we beide keren op schoot gehouden
Maar denk wel aan wat extra dekentjes of wat papier. Toen we onze 2de hond als pup ophaalde moest ze onderweg ineens kotsen en zat ik onder
Ik zou hem als een kat vervoeren. Dus in een kattencarrier en die in de gordel op de achterbank. In de carrier minimaal 1 onderlegger (zo'n ding wat ook in je kraampakket zit) en onder de carrier zelf ook minimaal 1 onderlegger. Dit tegen pies en kots en wat er nog meer allemaal uit kan komen.
als het eng is, een dekentje er overheen.
Klein vari-kenneltje kan je prima in de gordel op de achterbank vastzetten.
Doen wij met de katten ook en zou ik met een klein hondje ook doen.
Helaas voor jou heb ik alle overtollige varikenneltjes al weggegeven, dus ik kan je niet helpen.
Maar bij Intratuin verkopen ze wel iets wat geschikt is.
Tilly heb ik alleen opgehaald bij de fokker. Ze was ook mini en kreeg een autotuigje aan, daarmee zat ze op de bijrijdersstoel, waar ik een badlaken op gelegd had. Nu zit ze nog steeds in een hondengordel, maar dan op de achterbank, met Noortje.