Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
[quote="koekje"]
Gaat het trouwens bij anderen ook zo? Of ben ik de enige met chronisch zere voeten en slaapgebrek?
Met de komst van het moederschap werd een soort superwomanachtig iets van me verwacht. En ik zei de gek probeer me ook nog eens me eraan te maatstaven  :uglystupid2:
[/quote]
Herkenbaar, bij mij is het nooit meer echt goedgekomen. En als het eenmaal pubers zijn wordt het niet echt makkelijker. Maar ach je krijgt er zoveel voor terug  :biggrin2:
Door Kim_S
[quote="koekje"]
Gaat het trouwens bij anderen ook zo? Of ben ik de enige met chronisch zere voeten en slaapgebrek?
Met de komst van het moederschap werd een soort superwomanachtig iets van me verwacht. En ik zei de gek probeer me ook nog eens me eraan te maatstaven  :uglystupid2:
[/quote]

Ik lees niks geks  ::)

OT: eindelijk weekend  :-X
Door -Annemarie-
[quote="Mieke L."]
Herkenbaar, bij mij is het nooit meer echt goedgekomen. En als het eenmaal pubers zijn wordt het niet echt makkelijker. Maar ach je krijgt er zoveel voor terug  :biggrin2:
[/quote]

:biggrin2:  Eh ja, zoiets.  :D
Door -Annemarie-
Verder lekker gewerkt vanmiddag, terug in de auto met airco was wel ok.  :)
Buiten gezeten en gegeten totdat de bui losbarstte. Nu wachten tot het een beetje afkoelt. Op dit moment begint het weer te plenzen. Hond moet nog even wachten.  :biggrin2:
Door Kaela
[quote="koekje"]
[/quote]

Volgens mij is dat iets van onze westerse geemancipeerde samenleving. Of je nou wel of geen kinderen hebt, al kan ik me voorstellen dat het met kinderen nog duidelijker is.

Ik ben ook regelmatig zo gek om er aan te willen voldoen, wat frustratie geeft. Of ik laat de boel de boel, wat schuldgevoel geef. Of ik kies echt voor mezelf en dan is het leuk  :biggrin2:. Maar ja, soms moeten dingen ook gewoon, dus vanmorgen ben ik als brave huisvrouw druk aan de stofzuig, dweil, vaatwas, was en dieren verzorgen. Wat ik de grootste ellende vind, is dat je dan altijd nog 101 dingen ziet die ook wel eens gedaan mogen worden. Vandaag geen energie voor, dus ik beperk me tot de gewone dingen.
[quote="-Saskia-"]
Ik had wat goede excuses om me niet in het boodschappen-geweld te storten, maar moet er nu echt aan geloven.
Zó geen zin in.  ::)
[/quote]
Gratis tip: Doe je boodschappen op maandag of dinsdag, dan is t vaak idioot veel rustiger :biggrin2:
[quote="Mini's 3-tal"]
Gratis tip: Doe je boodschappen op maandag of dinsdag, dan is t vaak idioot veel rustiger :biggrin2:
[/quote]

Ja, helaas past dat niet altijd in het schema. Maar: het zit er weer op. Alles weer binnen. Hoop ik.  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door