Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
dinky89 schreef: Kan iemand de tijd vooruit draaien naar 12 uur ofzo? Dinky gaat straks rond half 10 onder het mes  :duimen:
Sterkte met wachten!

Wij waren voor ons doen al ultiem vroeg op pad (07.00 ) ivm de voorspelde hitte. Het valt me nog alleszins mee maar het is nog vroeg. Thuis een ontzettend vieze smoothie klaar gemaakt. Ik had amandelmelk met meloen aardbeien en frambozen, en een muesli mix. Maar het resultaat was nogal apart.  :yucky:
Door EliScooby
Vannacht pas rond half 3 thuis, pfff. Nog even een ritje achter mijn eigen rit aan gedaan als compensatie voor een korte dag woensdag. Nu mag ik om half 12 de deur alweer uit en wie weet wat de dag van vandaag weer brengt. Het is nu al 27,8° buiten, maar met de nieuwe gordijnen nog maar 22 in huis.
Door eelke
8.15 wakker, nog even dommelen... 9 uur wakker en een nachtmerrie gehad.

Ik had Gijs en een aantal katten op mijn slaapkamer terwijl ik bij mijn moeder woonde. Raam open met een hor er voor. Naar een stad gegaan, aan de kust. En daar brak er noodweer los, weer alarm, en een orkaan op komst. Paniek alom. Ik was met een collega en we konden geen veilige plek vinden. Overal bomen die om zouden waaien. Ik belde mn moeder voor mijn dieren, maar die was van huis vertrokken en was ze vergeten. Ik zal al helemaal voor me hoe ze door het raam naar buiten gezogen zouden worden... zeker de katjes want die waren net zo groot als een muis.

En toen werd ik wakker  ???
Mini's 3-tal schreef: Vannacht pas rond half 3 thuis, pfff. Nog even een ritje achter mijn eigen rit aan gedaan als compensatie voor een korte dag woensdag. Nu mag ik om half 12 de deur alweer uit en wie weet wat de dag van vandaag weer brengt. Het is nu al 27,8° buiten, maar met de nieuwe gordijnen nog maar 22 in huis.
Half 1 dus, vergissing. Is toch weer een uurtje meer thuis O0
Door Kaela
Voor Dinky89  :bigarmhug:

Ik heb me per direct aangepast aan de hogere temperaturen. Ik heb zo ongeveer niets gedaan. Even naar de kapper en boodschappen. En vanmiddag 10 minuten met Oscar (in zijn koeljas) gewandeld. Dat was het wel. Verder 2 keer op de bank in slaap gevallen :).
Door dinky89
Tnx

Ik heb me dankzij dinky niet rustig kunnen houden met dit weer. Eerst langs da bench ophalen. Daarna met bench achter op de fiets halfuur door de stad naar huis gelopen. Daarna naar Ikea gefietst voor wat fleecekleden voor in de bench en nog langs dierenwinkel voor kittenkattenbakje zodat niet halve bench kattenbak is. Nou straks weer naar da fietsen om dinky op te halen en duimen dat ze niet de bench gaat slopen  :angel2:
Door koekje
Zo. Ik heb een vent met pms. Kind wat jengelt en nix wil. Een kat die vanalles wil. De andere kat zit heel bang te zijn (onweer). En zelf een rommelbuik, zere voeten, vochttekort en een ontplofte keuken.
Iemand die voor mij even een blik kabouters kan opentrekken?
Door koekje
Vent naar zn hok gestuurd, kind voor de tv geparkeerd, zelf een kakje gedaan, ene kat heeft zelfbediening gedaan en de ander krijgt zo wel weer aandacht. Tijd om de keuken op te ruimen.
Door koekje
Gaat het trouwens bij anderen ook zo? Of ben ik de enige met chronisch zere voeten en slaapgebrek?
Met de komst van het moederschap werd een soort superwomanachtig iets van me verwacht. En ik zei de gek probeer me ook nog eens me eraan te maatstaven  :uglystupid2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door