Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

het slechte weer heeft hier weinig schade aangericht gelukkig. Goh dat jullie allemaal al aardbeien kunnen plukken, wij hebben een ras dat altijd zo laat pas te plukken is. Jammer! Hoewel we dan weel weer tot laat in de herfst kunnen plukken... Ze zitten wel barstensvol met vruchten trouwens.
Gisteren een komkommer en rucola uit de tuin gehaald.
Verder groeit alles gestaag.
Spinazie, is dat 1x plukken (knippen?) en klaar of blijft dat opkomen?
Door K&D
kiara schreef: Is er trouwens iemand die een walnoten boom heb? Ga er vrijdag 1 halen denk ik, adresje hier vlakbij worden mooi groot, deze zijn al 1 meter
Ik heb er wel eentje voor je. ;)
Is wel een geduldgevalletje want hij is wel 15 cm :o  hoog. Bijna vermoord omdat ik onkruid aan het wieden was en een takje rooide...waar onder het zand een walnoot aan hing. De stakker... hij is herpoot op een betere plaats en hij doet het nog.  :)
Ik denk dat we nog een jaar of 10 geduld nodig hebben voor er wat noterigs aan komt. :P
Ik heb mijn paprika plantjes (20 cm. hoog) uit de zon gehaald. De blaadjes werden slap en na een slok water herrezen ze weer. De tomatenplanten vandaag ook al 2 keer water gegeven. Hoe snel dat op is.
Eerste aardbeien zijn een feit, yum! Ook spitskool gegeten gisteren (de kolen doen het goed onder het net!), afgelopen weekend rucola door de pasta, kropje sla zondag gegeten, vanavond weer andijvie stamp... het heerlijke eten uit de tuin is begonnen, echt weer een feestje!
Mijn tuin gaat ook geweldig!
Heb goed contact met een vriendelijke buur. Hij heeft ontzettend veel kennis. Waardoor mijn tuin onwijs goed gaat. Neem al zijn tips ter harte.
Ik kan er echt hele dagen bezig zijn.
Peulen gaan onwijs goed. Al een ruime kilo geoogst and counting. Courgetten, sla groeit ook goed. Ik heb niet veel gezet. Heb ook nog wat fouten gemaakt. Maar geeft niet. Morgen nog lekker dagje in de tuin werken :)
Jantina schreef: het slechte weer heeft hier weinig schade aangericht gelukkig. Goh dat jullie allemaal al aardbeien kunnen plukken, wij hebben een ras dat altijd zo laat pas te plukken is. Jammer! Hoewel we dan weel weer tot laat in de herfst kunnen plukken... Ze zitten wel barstensvol met vruchten trouwens.
Gisteren een komkommer en rucola uit de tuin gehaald.
Verder groeit alles gestaag.
Spinazie, is dat 1x plukken (knippen?) en klaar of blijft dat opkomen?
Jaja, wij hadden er ook al drie  ::) :biggrin2:
Nadia schreef: Mijn tuin gaat ook geweldig!
Heb goed contact met een vriendelijke buur. Hij heeft ontzettend veel kennis. Waardoor mijn tuin onwijs goed gaat. Neem al zijn tips ter harte.
Ik kan er echt hele dagen bezig zijn.
Peulen gaan onwijs goed. Al een ruime kilo geoogst and counting. Courgetten, sla groeit ook goed. Ik heb niet veel gezet. Heb ook nog wat fouten gemaakt. Maar geeft niet. Morgen nog lekker dagje in de tuin werken :)
Voel je vrij om de tips te delen. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door