sinds een dag of 3 is zijn ontlasting drab.....
ook, en daar maak ik me wat zorgen over is dat zn plasgedrag veranderd is...
aan t begin van iedere wandeling plast ie zo n 5/6 x achter elkaar... staat lang te plassen en als ie wegloopt trekt ie een spoor van urine....hij 'rent' dan van plek naar plek om te plassen..
de rest van de wandeling plast ie normaal.....
meer drinken doet ie niet...
hij word ook wel mager....zn ruggegraatje...ach gos...
ga zn urine maar opvangen en ook straks ff dordrecht bellen
[quote="Me and my boys!"]
sinds een dag of 3 is zijn ontlasting drab.....
ook, en daar maak ik me wat zorgen over is dat zn plasgedrag veranderd is...
aan t begin van iedere wandeling plast ie zo n 5/6 x achter elkaar... staat lang te plassen en als ie wegloopt trekt ie een spoor van urine....hij 'rent' dan van plek naar plek om te plassen..
de rest van de wandeling plast ie normaal.....
meer drinken doet ie niet...
hij word ook wel mager....zn ruggegraatje...ach gos...
ga zn urine maar opvangen en ook straks ff dordrecht bellen
[/quote]
Urine onderzoek is best slim, maar is dit niet gewoon de werking van de prednison?
Dan moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plassen.
Dat heeft ie al bijna 3 weken....prednison werkt zo snel dan had ie t al veel eerder moeten hebben
Heb eerder een hond op prednison gehad..die pieste alles onder begon dezelfde dag al met starten van de prednison
Zimba doet dit sinds een paar dagen
[quote="Me and my boys!"]
Dat heeft ie al bijna 3 weken....prednison werkt zo snel dan had ie t al veel eerder moeten hebben
Heb eerder een hond op prednison gehad..die pieste alles onder begon dezelfde dag al met starten van de prednison
Zimba doet dit sinds een paar dagen
[/quote]
Bij Boris begint het later. Maar ik zou hoe dan ook even plasje naar de da brengen. Kost nauwelijks moeite of geld en kun je wel veel ellende mee uitsluiten.