Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Ik heb net een uurtje privéspeurles gehad met Joep, de rest had afgezegd en dochterstout zou meegaan maar had geen zin om door de regen te fietsen  ::)
Het was dus droog  ;D
Er kwam nog een mevrouw naar de parkeerplaats die 2 Barzoi's kwijt was  :o
Toen de speurles afgelopen was en de juf alweer naar de volgende locatie, zag ik er éen op de weg lopen  :-X
Ik ging met een hand snoepjes bij de ingang van de parkeerplaats staan en gelukkig kwam ze daarnaartoe, en liep verder het bos in...
Meteen de juf gebeld die het nummer van de eigenaresse had en na een paar minuten kwam de eigenaresse met haar andere hond (die was inmiddels al terecht) en gelukkig kon ze toen de tweede hond snel aanlijnen....
Door EliScooby
Weer eens lekker op mijn plek gezet. 2 keer achter elkaar eigenlijk. Was eerder uit bed dan Maxi en Charlie liet zich zeer gewillig in z'n nek kriebelen. Tot Maxi de woonkamer binnenkwam, toen speerde hij uit zijn mand. En net ging ze m uitlaten en op haar "kom" was hij weer pleite >:( Ik hang er qua "baas" maar gewoon een beetje bij en het is allemaal leuk en aardig als het vrouwtje er niet bij is. Luisteren doet ie ook beter als Maxi er niet bij is, dan wanneer dat wel zo is... Gelukkig heb ik nog wel 1 streepje voor: Het commando "hap" om het eten erin te krijgen 's morgens heb ik m zelf geleerd en dat doet ie dan ook braaf, al dan niet met horten en stoten, of als z'n darmen tekeer gaan.
Door Riek
Mini's 3-tal schreef: Weer eens lekker op mijn plek gezet. 2 keer achter elkaar eigenlijk. Was eerder uit bed dan Maxi en Charlie liet zich zeer gewillig in z'n nek kriebelen. Tot Maxi de woonkamer binnenkwam, toen speerde hij uit zijn mand. En net ging ze m uitlaten en op haar "kom" was hij weer pleite >:( Ik hang er qua "baas" maar gewoon een beetje bij en het is allemaal leuk en aardig als het vrouwtje er niet bij is. Luisteren doet ie ook beter als Maxi er niet bij is, dan wanneer dat wel zo is... Gelukkig heb ik nog wel 1 streepje voor: Het commando "hap" om het eten erin te krijgen 's morgens heb ik m zelf geleerd en dat doet ie dan ook braaf, al dan niet met horten en stoten, of als z'n darmen tekeer gaan.
Shake hands. Dat heb ik met Charlotte en Jan.
Zodra Jan in zicht is, besta ik niet meer  ;D
Best handig met "wie moet de honden uitlaten"  ::)
Door Kaela
Er is hier iemand moe. Heeeeeeel moe. Na gister het feest bij Daantje en vanmorgen Hoopers is de koek helemaal op. Maar jeetje, wat heeft ie het goed gedaan vanmorgen! Hij kwam het veld op gesloft op een manier dat de juf zei: wat moet dat worden vandaag. Dus rustig aan begonnen. Nergens voor nodig, hij heeft een parcours gelopen dat moeilijker is dan we ooit gedaan hebben. Met veel afstand, zowel in de lengte als in de breedte. Ik was echt apetrots!

Nu hebben we de verplichte klusjes erop zitten en ga ik zo tuinieren. Ondanks het weer  >:(.
Door koekje
Zo. Kot gepoetst, vergeten taart uit de vriezer gehaald (is nog steeds een ijstaart), kind laten dutten waar ze nog mee bezig is, meneer in zn hok laten afkoelen. Hij heeft nogal een hekel aan stofzuigen en gaat dan Haags praten.

Maar ik ben er nu klaar voor  :gathering: :beerchug: :drink:
Waar is de feestsmiley?
Door Els&Flow
Met onze logee kamer - pony en Flow 2x drijfnat gespoeld. Logee heeft verplichte slaaptijd want is nogal tikkeltje hoog in der energie leveltje. Zeg maar gerust sky high en dus word er na de wandelingen verplicht geslapen. Ze piept hoorbaar genoeg om het irritant te vinden als ze haar zin niet krijgt, maar is wel lief.
Het zou fijn zijn als het nog droog zou worden vandaag, voordat we kieuwen krijgen..
Door Ronald
Mini's 3-tal schreef: Weer eens lekker op mijn plek gezet.
Troost je... Met Didot kan ik lezen en schrijven. Zolang Is er niet bij is. Zodra zij binnen hoor/ruik/whatever afstand is, òf meneer weet hoe hij er moet komen, dan kan ik biefstuk neerleggen, eitjes klaarzetten (en bedankt hè, Jeroen!), rammelen met de snoepjespot, lief doen, schelden, tieren, vloeken, zingen, tralalalala... het maakt allemaal niet uit. Meneer gaat als een speer naar het vrouwtje toe en steekt ondertussen nog even een middelvinger naar mij op. Hij loopt ook niet weg bij mij, hij loopt naar haar toe.

En Nox? Ach ja... die wordt een dagje ouder en heeft tegenwoordig regelmatig bananen in de oren. Behalve als ik de kaasschaaf pak.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door