Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Weer eens lekker op mijn plek gezet. 2 keer achter elkaar eigenlijk. Was eerder uit bed dan Maxi en Charlie liet zich zeer gewillig in z'n nek kriebelen. Tot Maxi de woonkamer binnenkwam, toen speerde hij uit zijn mand. En net ging ze m uitlaten en op haar "kom" was hij weer pleiteShake hands. Dat heb ik met Charlotte en Jan.Ik hang er qua "baas" maar gewoon een beetje bij en het is allemaal leuk en aardig als het vrouwtje er niet bij is. Luisteren doet ie ook beter als Maxi er niet bij is, dan wanneer dat wel zo is... Gelukkig heb ik nog wel 1 streepje voor: Het commando "hap" om het eten erin te krijgen 's morgens heb ik m zelf geleerd en dat doet ie dan ook braaf, al dan niet met horten en stoten, of als z'n darmen tekeer gaan.
Mini's 3-tal schreef: Weer eens lekker op mijn plek gezet.Troost je... Met Didot kan ik lezen en schrijven. Zolang Is er niet bij is. Zodra zij binnen hoor/ruik/whatever afstand is, òf meneer weet hoe hij er moet komen, dan kan ik biefstuk neerleggen, eitjes klaarzetten (en bedankt hè, Jeroen!), rammelen met de snoepjespot, lief doen, schelden, tieren, vloeken, zingen, tralalalala... het maakt allemaal niet uit. Meneer gaat als een speer naar het vrouwtje toe en steekt ondertussen nog even een middelvinger naar mij op. Hij loopt ook niet weg bij mij, hij loopt naar haar toe.
Kim_S schreef: Ik heb net een Henry stofzuiger gekochtJeeeeej!![]()
![]()
#bedanktvoorhetstofzuigertopic![]()