Onze nieuwe keuken is ook bijna klaar (pagina 20)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Onze nieuwe keuken, nieuwe foto fornuis pagina 16
Ik ben superblij met m'n falcon en vind jou baby ook super lief 
Ja, deze mini is een kind van jouw Falcon he, snoezig toch, zo'n baby?MarijeEnBoomer schreef: Ik ben superblij met m'n falcon en vind jou baby ook super lief![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Super lief! En meerdere ovens is zooooo fijn!!!Lizzy schreef: Ja, deze mini is een kind van jouw Falcon he, snoezig toch, zo'n baby?![]()
Kan je tegelijkertijd beide handen verbranden.MarijeEnBoomer schreef: Super lief! En meerdere ovens is zooooo fijn!!!
Ja. Nou.... Daar hebben we nog wel even een issue.... De elektricien die een groep aan kwam leggen vertelde ons dat er te weinig stroom dit huisje binnen komt om dusdanig veel groepen erbij aan te leggen dat beide ovens tegelijkertijd aan kunnenMarijeEnBoomer schreef: Super lief! En meerdere ovens is zooooo fijn!!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Heb je wat te doen morgen!Lizzy schreef: Ja. Nou.... Daar hebben we nog wel even een issue.... De elektricien die een groep aan kwam leggen vertelde ons dat er te weinig stroom dit huisje binnen komt om dusdanig veel groepen erbij aan te leggen dat beide ovens tegelijkertijd aan kunnen![]()
. Ook heel fijn dat men dat niet wist toen men hier kwam voor de offerte
. We moeten nu contact opnemen met het bedrijf dat de energie hier aflevert (Stedin) om te vragen of er 'more power' afgeleverd kan worden. Ik moet dat nog doen.
Ja precies. Even bellen met de Duyvis.
Is die ene geen gasoven dan? Dat zag ik op de link van Lazy Garfield namelijk wel staan...Lizzy schreef: Ja. Nou.... Daar hebben we nog wel even een issue.... De elektricien die een groep aan kwam leggen vertelde ons dat er te weinig stroom dit huisje binnen komt om dusdanig veel groepen erbij aan te leggen dat beide ovens tegelijkertijd aan kunnen![]()
. We moeten nu contact opnemen met het bedrijf dat de energie hier aflevert (Stedin) om te vragen of er 'more power' afgeleverd kan worden. Ik moet dat nog doen.
Volgens mij was dat gaspitten met heteluchtovens.
koekje schreef: Volgens mij was dat gaspitten met heteluchtovens.
Tante Liz, je kunt ook online een wijziging van je aansluiting aanvragenType Gas
Linksvoor (kW) Small (1.0)
Linksachter (kW) Medium (2.0)
Rechtsachter (kW) Medium (2.0)
Rechtsvoor (kW) Wok (4.0)
Gietijzeren pandragers mat emaille gietijzeren pan Ondersteunt
Drukknopontsteking (net)
Glazen deksel met automatische uitschakeling
Vlam veiligheidsapparaat
Top holte
Functie Conventionele oven en grill
Brandstof Dual fuel
Gasoven / grill
Conventionele gasoven Conventionele Gas Oven -
Elektrische oven / grill
Variabele rente dubbel circuit elektrische grill Variabele rente dubbel circuit elektrische grill
Holte functies
De werkelijke capaciteit (liter) 69 liter werkelijke capaciteit
Bruikbare capaciteit (liter) 63
-
lianneke
- 5-sterren

Wij hebben ook een aparte groep aan laten leggen. De grill schijnt ook veel stroom af te nemen.Lizzy schreef: Ja. Nou.... Daar hebben we nog wel even een issue.... De elektricien die een groep aan kwam leggen vertelde ons dat er te weinig stroom dit huisje binnen komt om dusdanig veel groepen erbij aan te leggen dat beide ovens tegelijkertijd aan kunnen![]()
Wij hebben dat bij ons vorige huis ook laten doen, omdat we de droger en de wasmachine tegelijk wilden laten draaien.Lizzy schreef: Ja. Nou.... Daar hebben we nog wel even een issue.... De elektricien die een groep aan kwam leggen vertelde ons dat er te weinig stroom dit huisje binnen komt om dusdanig veel groepen erbij aan te leggen dat beide ovens tegelijkertijd aan kunnen![]()
Gewoon telefonisch geregeld.
Ik kreeg wel een moraliserende preek van die man cadeau, maar daar lig ik niet wakker van.
Dat alles was inmiddels iets van 20 jaar geleden overigens, maar tot nog toe hebben we in alle huizen meer elektra aan laten leggen.
Ook weer in dit huis, omdat wij wilden koken met inductie.
Het is dus zeker mogelijk, kost alleen geld om het aan te laten sluiten.
-
Lil
Mooi!
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je helemaal de vlekken krijgt als alles tegen zit en je niet fatsoenlijk kunt koken en water gebruiken etc.
Het zal straks allemaal vast meevallen en dat van de stroom komt helemaal goed!
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je helemaal de vlekken krijgt als alles tegen zit en je niet fatsoenlijk kunt koken en water gebruiken etc.
Het zal straks allemaal vast meevallen en dat van de stroom komt helemaal goed!
Ja, wij dus ook maar dat is niet genoeg. Er komt niet genoeg stroom ons huis in.lianneke schreef: Wij hebben ook een aparte groep aan laten leggen. De grill schijnt ook veel stroom af te nemen.
En Borke, in ons geval gaat die vlieger niet op, daar heeft de elektromonteur al naar gekeken. Het is geen kwestie van wat bijschakelen hier.
-
sella
Mooi fornuis! Ja het is niet leuk, is het niet een kwestie van een hogere hoofdzekering? dus ipv 25 watt 37 watt?
Wij willen er ook groepen bij, dan moeten we naar 3 fase
De kosten zelf is overheen te komen, maar er moet ook een compleet nieuwe meterkast in 
Ik houdt het wel goed in de gaten dat ik nu was, en over 8 uur een brood in de oven bak, dat ik dan ook niet de vaatwasser aanzet.
Wij willen er ook groepen bij, dan moeten we naar 3 fase
Ik houdt het wel goed in de gaten dat ik nu was, en over 8 uur een brood in de oven bak, dat ik dan ook niet de vaatwasser aanzet.