Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ramses1
sella schreef: Okee dan graag 20 kg. Hoe laat schat je in ophalen, ik heb een therapie sessie in koog aan de zaan tot 14.30
Ik moet nog even bellen of hij het heeft liggen en sowieso wordt het dan in de avond dat ik langs Wormerveer kom.
Door Malamoods
Ik ben opzoek naar iemand die meebesteld met 'rondje Groningen - Den Haag 10 mei, Lida S.' meebesteld en afhaalt in Hoorn of Heemskerk. Wil iemand mijn bestelling dan meenemen en deze naar Egmond komen brengen? Iemand???
Door Malamoods
sella schreef: Ik bestel niet mee, maar ben wel bereid het op te halen voor je en langs te brengen tegen vvk.
Dat is heel lief Ingrid, maar het gaat niet om zo'n hele grote bestelling en dan wordt 't alsnog vrij duur vlees. Ik kijk dan liever even of er nog iemand anders is die wel gaat meebestellen en dichter in de buurt van egmond woont. ;)
Door Flamingo
Wie kan ik blij maken met 3,5 kilo Fazantenbouten. Mijn hond is er namelijk niet gek op en eet het met lange tanden.
Het is verdeeld in 7 zakjes van ongeveer 500 gram.
Op te halen in Zuidwest Friesland of evt. Kop van Noord Holland. Mag weg voor 10 euro.
Door Noach
Wij zijn een gezin uit Amsterdam met 2 hondjes, een Amerikaanse Stafford van bijna 5 en een kruising Franse bulldog Mopshond van bijna 4 maanden.
Ze zitten nu beide op KVV maar we willen ook een gedeelte Barfen.
Door jiperdepip
Goede morgen , Ik ga vandaag weer een bestelling plaatsen bij dogmeat.nl en best4dogs.nl ( 1 bedrijf ) Als er mensen zijn die mee willen bestellen hoor ik het wel. Ik zit al aan het aantal kilo's
Afhalen is dan in Burgerbrug
Door tess06
yara2013 schreef: Hoi,

Ik ben iets te enthousiast geweest met het bestellen van eendennekkenAfbeelding.
het is 10 kilo voor €20,- (of een deel ervan)
Iemand in de regio die toevallig net op zoek is naar eendennekken?
ik zou wel willen maar je zit net te ver weg
WhitneyBlue schreef: Wij wonen in Zandvoort. Momenteel in het bezit van 1 pitbull kruising van bijna 3 en over ongeveer 8 weken komt een pitbull dame ons gezin verrijken?.
welkom op barfplaats en gefeliciteerd met je nieuwe pup
Noach schreef: Wij zijn een gezin uit Amsterdam met 2 hondjes, een Amerikaanse Stafford van bijna 5 en een kruising Franse bulldog Mopshond van bijna 4 maanden.
Ze zitten nu beide op KVV maar we willen ook een gedeelte Barfen.
welkom op barfplaats. barfen is ook veel leuker ;)
Door PollekeD
Hallo,  ik ben Polleke,  baasje van 1 bouvier, 1 kruising border /bearded en 1 border collie. Ik woon in de Beemster, werk in Wieringerwerf.  Ik krijg binnenkort mijn droger en wil na de vakantie starten met kvv. Ik zou graag mee draaien in deze groep. Als jullie meer willen weten, vragen staat vrij  8)
Door Roosj
PollekeD schreef: Hallo, ik ben Polleke, baasje van 1 bouvier, 1 kruising border /bearded en 1 border collie. Ik woon in de Beemster, werk in Wieringerwerf. Ik krijg binnenkort mijn droger en wil na de vakantie starten met kvv. Ik zou graag mee draaien in deze groep. Als jullie meer willen weten, vragen staat vrij 8)
Hey, nog een Bouvier!! :) Ik heb er zelf ook 1, maar je ziet ze niet veel meer.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door