Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gisteren een ganse dag gewerkt aan mijn zelfgebouwde serre en al een deel tomaten in verplant. Die moesten eigenlijk een week of 2 geleden al naar buiten.
2 pompoenplantjes vernield  >:( . Nog even denken of ik er nog bijzaai of het bij de 4 die al gepland zijn hou.
Wortels zijn al goed gegroeid, heb ze in een verhoogde bak gezaaid in de hoop dat de wortelvlieg er niet aan kan. We zullen het zien.
Barbaravh schreef: Gisteren een ganse dag gewerkt aan mijn zelfgebouwde serre en al een deel tomaten in verplant. Die moesten eigenlijk een week of 2 geleden al naar buiten.
2 pompoenplantjes vernield  >:( . Nog even denken of ik er nog bijzaai of het bij de 4 die al gepland zijn hou.
Wortels zijn al goed gegroeid, heb ze in een verhoogde bak gezaaid in de hoop dat de wortelvlieg er niet aan kan. We zullen het zien.
Je kan ui bij je wortel planten daar heeft de wortelvlieg blijkbaar een hekel aan.
Aprilsnow schreef: Je kan ui bij je wortel planten daar heeft de wortelvlieg blijkbaar een hekel aan.
Ah wist ik niet. Goed voor de volgende keer. Heb gehoord dat de wortelvlieg maar 30cm hoog kan vliegen, dus de bak is 38cm hoog geworden.
Ben benieuwd wat er van waar is.
Ik heb bij de tomaten een dief(je) over het hoofd gezien. Nu zitten er bloemetjes in. Wat doe ik? Weghalen of laten zitten. Voor de rest zit er nog niks in qua bloem. De paprika plantjes groeien lekker door. Moeten die ook gediefd worden ?
*Lia* schreef: Ik heb bij de tomaten een dief(je) over het hoofd gezien. Nu zitten er bloemetjes in. Wat doe ik? Weghalen of laten zitten. Voor de rest zit er nog niks in qua bloem. De paprika plantjes groeien lekker door. Moeten die ook gediefd worden ?
Heb ik net ook gehad. Met pijn in mijn hart heb ik de dief met bloempjes verwijderd. Gelukkig zitten er bij mij wel meer bloemen in. Paprika dief ik niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door