Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef: Ik heb nog wel 2 "nichtjes" te leen  ::)
:biggrin2:
Ik geloof dat ik eerst minimaal vier weken bij moet komen! We zijn nu aan het knutselen met voor de vierde keer piet piraat en spelen in de tuin.
Door Ronald
Plantjes bij dochterlief water gegeven (jawel!) en vanmiddag druk bezig geweest om filmpjes klaar te zetten op de mediaplayer.

Vrouwlief had het in de bol en is de fiets gaan poetsen... :crazy2:
Maar ik houd wel van d'r, hoor!  :-*
Door kira
Ronald schreef: Plantjes bij dochterlief water gegeven (jawel!) en vanmiddag druk bezig geweest om filmpjes klaar te zetten op de mediaplayer.

Vrouwlief had het in de bol en is de fiets gaan poetsen... :crazy2:
Maar ik houd wel van d'r, hoor!  :-*
Moet je waarderen Ro, zo een poetsende vrouwe. Hier alle plannen uitgevoerd en uitgebreid van big mamma en little baby's genoten. Het was mooi weer geweest voor een zwempartij, maar helaas is Bronny weer eens mank. Dame zou ook wel willen, maar de wond kan na drie dagen nog niet dicht zijn. Foppe heeft na zijn shower de launchbank uitgebreid geprobeerd, heerlijk al die kussens om op te liggen.
Door Kim_S
Kaela schreef: Ik geloof dat ik eerst minimaal vier weken bij moet komen! We zijn nu aan het knutselen met voor de vierde keer piet piraat en spelen in de tuin.
Vertel mij wat, de mijne wonen hier  :biggrin2:
Door K&D
Vanochtend met de familie doorgebracht, en Mijnheer KD is sportief bezig live atletiek te kijken. Ik heb het peerd gepoetst en lekker een klein uurtje gereden voor het eerst in 2 weken. Ik had een spier in m'n lies verrekt, en dat deed verrekte pijn. Maar het is nu weer ok en er wordt weer aan de conditie gewerkt. (van het peerd  :P...)
Nou nog ff lekker in de tuin met een pizza en een boekje. Heerlijk! :)
Door Kaela
Kim_S schreef: Vertel mij wat, de mijne wonen hier  :biggrin2:
Ik hou het wel bij een gekke belg! Ik ga het spul op bed gooien en eens kijken of ik het slagveld toonbaar kan krijgen voor de thuiskomst van papa en mama!
Door Kim_S
:biggrin2:
Kaela schreef: Ik hou het wel bij een gekke belg! Ik ga het spul op bed gooien en eens kijken of ik het slagveld toonbaar kan krijgen voor de thuiskomst van papa en mama!
Goed bezig!
Door dinky89
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is kaela. Wij mochten gisteren paar uurtjes oppassen maar was blij dat het maar kort was :-p

OT: Hier genoten van het mooie weer bij mijn ouders in de tuin :-) was eerste keer dat de tuindeuren open konden staan sinds ze er deze winter zijn komen wonen. Vl was liever (mopperend) thuis voor de TV gaan zitten maarja mijn vader vierde zijn verjaardag dus hij moest wel  ;D wel compromis gemaakt dat we voor het eten weg gingen. Nu lui voor de TV 1 tegen 100 kijken :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door