Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Yora85
Dobber!!! schreef: Zhiva, hij brengt het weer aan huis toch? Of alleen specifiek bij jou?

Trouwens, bestelt iemand van ons Friezen ook van dat mooie paardenvlees in het topic van Hans?! Samen met twee anderen heb ik wel interesse in dat spul, maar vanuit het noordelijke puntje van Friesland is het nog best een eindje rijden helaas... Ik vroeg me af of iemand anders ook heen gaat, want anderhalf uur rijden is leuk, maar dan wordt het alsnog duur vlees haha ;).
Remco bezorgt aan huis ik kan me voorstellen dat je niet helemaal naar Sneek rijdt
Door Yora85
Hi

Ik wil weer bij dogmeat bestellen is er iemand van hier die wat nodig heeft ? 5 juni of 26 juni wil ik dan als lever datum aanhouden....
Door deVries91
Yora85 schreef: Hi

Ik wil weer bij dogmeat bestellen is er iemand van hier die wat nodig heeft ? 5 juni of 26 juni wil ik dan als lever datum aanhouden....
ik wil evenutel wel mee bestellen voor 26 juni ik laat je nog even weeten wat... waar moet ik het dan ophalen?
Door Yora85
deVries91 schreef: ik wil evenutel wel mee bestellen voor 26 juni ik laat je nog even weeten wat... waar moet ik het dan ophalen?
ik woon zelf in Easterein vlakbij sneek, maar kom 1 x in de week in donkerbroek en meerdere keren per week in Leeuwarden, waar woon jij valt vast wel iest te regelen ::)
Door deVries91
Yora85 schreef: ik woon zelf in Easterein vlakbij sneek, maar kom 1 x in de week in donkerbroek en meerdere keren per week in Leeuwarden, waar woon jij valt vast wel iest te regelen ::)
oh super :) ik woon in twijzel maar werk in leeuwarden dus dat komt wel mooi uit :)
Door Dagmar S
deVries91 schreef: Goedemorgen allemaal,

is hier toevallig iemand die zijn vlees bij Kamminga in Surhuisterveen ophaald?
ik zou graag is wat spier en orgaanvlees daar bestellen maar ik kan het niet ophalen aangezien ik op de tijden waar het opgehaald kan worden aan het werk ben.
mijn vraag is dus om misschien een x met iemand samen te bestellen waar ik het dan de zelfde avond rond 5-half 6 op kan halen?

ik hoor het graag.
hier de prijzen per kilo:

Spiervlees 1.50€
hart 1.25€
long 0.50€
lever 1.00€
nier 0.50€
strotten 0.50€
geelhaar 1.00€
oren 0.50€'

groetjes deVries91
Ben vandaag net geweest dus heb denk ik voorlopig eerst niets nodig (je weet hier nooit) maar het is niet ver van mijn huis, wil er best wel een keer voor jou naar toe om het op te halen.
Door deVries91
Dagmar S schreef: Ben vandaag net geweest dus heb denk ik voorlopig eerst niets nodig (je weet hier nooit) maar het is niet ver van mijn huis, wil er best wel een keer voor jou naar toe om het op te halen.
Hallo Dagmar S,

dat zou echt super zijn ... we houden wel even contact via pb
Door Irta
Ik rij dan waarsch via meppel-heerenveen-gorredijk-jubbega (ik ga er vanuit dat dat voor de meesten het handigste is), dus ergens op die route of hier thuis dus :)
Door Dagmar S
Yora85 schreef: Hi

Ik wil misschien ook wel meebestellen voor de 26ste. Wanneer moet je het uiterlijk weten?
Door Yora85
Dagmar S schreef: Ik wil misschien ook wel meebestellen voor de 26ste. Wanneer moet je het uiterlijk weten?
Vrijdag 20 juni bestellingen dan even via een PB

Groetjes
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door