Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
Thankx allemaal,  dan gaan we de Ikea zakjes uitproberen en die van de action en misschien de zeeman.
Een schrijfvlak hoeft er niet op te zitten aangezien ik een zelfde systeem als de AH thuis heb staan met weeg en printlabel :P
Ik heb ook nog een zelfklevende zakjes via de duitse ebay uit China besteld.

Lizzy heb gekeken bij Paardenkooper maar je moet of afhalen of voor 175 euro bestellen, voor zakjes wordt me dat iets teveel.
Door Lil
Me and my boys! schreef: action!
die van Ikea trek ik zo stuk met die waardeloze sluiting 8)
jij dus ook al. hier kwamen sommige zelfs stuk uit de vriezer, dat wil je al helemaal niet.
Door Yaro
Lekken jullie zakjes als het ontdooid is?  :biggrin2: Anders toch maar eens andere proberen..  :P
Door malinois.
Cindy de Wolf schreef: Thankx allemaal,  dan gaan we de Ikea zakjes uitproberen en die van de action en misschien de zeeman.
Een schrijfvlak hoeft er niet op te zitten aangezien ik een zelfde systeem als de AH thuis heb staan met weeg en printlabel Afbeelding
Ik heb ook nog een zelfklevende zakjes via de duitse ebay uit China besteld.

Lizzy heb gekeken bij Paardenkooper maar je moet of afhalen of voor 175 euro bestellen, voor zakjes wordt me dat iets teveel.
Waarop zoek je dan op ebay?
Door Cindy de Wolf
malinois. schreef: Waarop zoek je dan op ebay?
Ik zoek dan met name op de duitse ebay; en dan op beutel, eventueel siegelrand, druckbeutel, selbstklebend.
Ook bij http://www.beutel24.com hebben ze heel veel, dat zijn meer de vacuum zakjes dus behoorlijk sterk.
Door Lil
Yaro schreef: Lekken jullie zakjes als het ontdooid is?  :biggrin2: Anders toch maar eens andere proberen..  :P
Klein beetje niet veel.
Door Ligaa
Ja wel een beetje, ik gebruik die van de Lidl. Niet de allerstevigste maar vind ze tot nu toe het fijnst. Ik maak met de katten veel kleine porties dus veel zakjes en dan zijn die van de Lidl goed betaalbaar.

Ik laat het bakje van die ronde dan gewoon uitlikken. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door