Lizetta schreef: Helaas ook geen toegang...Pffff, ingewikkeld dit..

Mijn website is vorige week verlopen, dit eens proberen:
http://www2.snapfish.com/snapfish/thumb ... =snapfish/
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizetta schreef: Helaas ook geen toegang...Pffff, ingewikkeld dit..
Thessa en Shanti schreef: Ik moet eerst een account aanmaken voordat ik verder kan.Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploaden
Ik gebruik nu imgur.com voor foto's, die bevalt mij erg goed en je kan albums openbaar, afgeschermd (alleen met link bereikbaar, zoals die van de wandeling) en onzichtbaar instellen. En foto's kun je er gewoon naartoe sleuren en pleuren, ideaal.![]()
Fenixjuh schreef: Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploadenHele leuke foto's!!
Maar hopelijk gaat het nu goed![]()
Edit: Gisteren weer 2x vastgelopen, vandaag een account aangemaakt, in 1x goed en nog vrij snel ook
Bedankt Tessa-Shanti, ik heb weer een goede plek om foto's te delen, en jullie mogen vanaf nu meegenieten:
Fenixjuh schreef: Pffff, ik had een lijstje van de consumentenbond, maar ga toch voor jouw link.. Nu dus voor de 4e keer vandaag die **** foto's aan het uploadenLeuke foto's!
Maar hopelijk gaat het nu goed![]()
Edit: Gisteren weer 2x vastgelopen, vandaag een account aangemaakt, in 1x goed en nog vrij snel ook
Bedankt Tessa-Shanti, ik heb weer een goede plek om foto's te delen, en jullie mogen vanaf nu meegenieten: