malimaniac schreef: Ik vind een vakantie boeken al lastig met 2 honden. Vaak mag er maar 1 hond mee.Met twee honden nooit problemen gehad. En ik heb een grote en een reus.
Moderator: Lizzy
malimaniac schreef: Ik vind een vakantie boeken al lastig met 2 honden. Vaak mag er maar 1 hond mee.Met twee honden nooit problemen gehad. En ik heb een grote en een reus.
malimaniac schreef: Ik vind een vakantie boeken al lastig met 2 honden. Vaak mag er maar 1 hond mee.ligt eraan waar je heen gaat, wij gaan met 3 grote
smulpaap schreef:Mijn ene smurf eet rond de 1300 gram en de andere smurf eet, net als die van jullie, ook 1750 gram per week.
Mijn smurf eet 1750 gram per week
Toch een grootverbruiker onder de smurfen
Nee hoor , ik kan er mee leven![]()
Neally schreef: Mijn ene smurf eet rond de 1300 gram en de andere smurf eet, net als die van jullie, ook 1750 gram per week.Dan heb ik een budgetsmurfje: 1015 gram per week aan vlees
En ik denk zo maar dat de kilo prijs gemiddeld 3,5 á 4 euro is.
pluk schreef: Dan heb ik een budgetsmurfje: 1015 gram per week aan vleesIk was er al bang voor .... dit gaan we verliezen![]()
malimaniac schreef:Gister avond eens uitgerekend wat het zou kosten als ik brok zou voeren. Ik kom met barf op het dubbele per maand.Ik ook met KVV: 1 kg Degomeat per dag aan € 2,90 de rol en ik moet om de 20 dagen nog 25 km rijden naar de dichtstbijzijnde winkel die het merk in huis heeft. Gezien ik slechts over 2 laden in een rechtopstaande combi frigo/diepvriezer beschik voor de hond (1 voor ons
Nero schreef:Nu heb ik een allergie hond en kan geen kip, rund, kalkoen, eend, konijn etc geven waardoor het uiteraard allemaal wat duurder wordt. Mocht dit wel kunnen zou het verschil misschien wat kleiner zijnJa, in die zin is het z'n prijs waard: natuurlijke voeding en de hond doet het er goed op.
Wel veeeeel minder dierenartskosten!
pearlsofpassion schreef: En Pro Plan is (naar mijn mening) maar een middenmoot-brok.Deze mening deel ik inmiddels volledig hoor!
Nero schreef: Deze mening deel ik inmiddels volledig hoor!Ik herhaalde het gewoon nog eens omdat het dan heel normaal is dat er een serieus prijsverschil op zit. Ik denk niet dat jouw barfmenu middenmoot-voedsel zal zijn.
Helaas had ik 7 jaar geleden nog niet genoeg ingelezen.
(om eerlijk te zijn weet ik niet of ik er ooit achter had gekomen als mijn hond niet bijna overal allergisch voor blijkt te zijn. Ik ging steeds meer overhoop liggen met de dierenarts en steeds meer lezen en lezen en lezen Daardoor in 1x van de brok afgestapt)