Extreme schreef:was, nu niet meer
De previcox is nu bij de tramadol?
Moderator: Lizzy
Extreme schreef:was, nu niet meer
De previcox is nu bij de tramadol?
Me and my boys! schreef:Prednison remt de groei van tumoren niet
die pred moet gewoon dat kreng remmen..... als t zo snel door groeit tja ppffff daar denk ik maar niet aan
Me and my boys! schreef: we hopen van wel..... meer kan ik toch niet doen enkel maar hopen.....chemo is geen optie, opereren al helemaal niet....daarbij ook die hernia en spondylose..... laat mij de hoop maar hebben dat die pred wat gaat doen...ik weet t ook niet meer![]()
Anne in Duitsland schreef: Hè bah, dat zijn geen fijne berichten. Chemo is geen optie, schrijf je. Puur uit nieuwsgierigheid (kan zijn dat ik het gemist heb in dit topic, sorry als dat zo is): waarom niet? Ik heb begrepen dat chemo voor honden veel minder ingrijpend is dan voor mensen, weet niet meer waar ik dat gelezen heb (hier op bp waarschijnlijk).zimba word ook in november 12...
Hoe dan ook, ik duim van harte mee dat Zimba gewoon lekker 12 mag worden straks. Hij is een generatiegenootje van onze Scotch die wordt 9 november 12, daarom is Zimba een beetje speciaal voor me...![]()
Anne in Duitsland schreef: Hè bah, dat zijn geen fijne berichten. Chemo is geen optie, schrijf je. Puur uit nieuwsgierigheid (kan zijn dat ik het gemist heb in dit topic, sorry als dat zo is): waarom niet? Ik heb begrepen dat chemo voor honden veel minder ingrijpend is dan voor mensen, weet niet meer waar ik dat gelezen heb (hier op bp waarschijnlijk).Dat het minder ingrijpend is, is een standaardverhaaltje. Maar het is in de praktijk bij veel honden toch echt wel een aderlating, met pittige bijwerkingen en onderwijl roept je oncoloog maar dat de hond het zo geweldig doet
Hoe dan ook, ik duim van harte mee dat Zimba gewoon lekker 12 mag worden straks. Hij is een generatiegenootje van onze Scotch die wordt 9 november 12, daarom is Zimba een beetje speciaal voor me...![]()