Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Kim_S schreef: Bij Sas. Naast Marije.
Er zijn foto's als belastend bewijs.
Hoop dat u dit arme dier snel kunt helpen!
Ah! Maar die kennen we!
Dat is zéker reden snel actie te ondernemen. Als dát de invloed is, waarmee we bij dit schrijnende geval te maken hebben, is haast zeker geboden.

Eerder deze week hebben we daar ook al een aantal meldingen van ontvangen. Schokkend, wat we daar aantroffen!
En het is daarnaast, zegt u?
Door Kim_S
-Saskia- schreef: Ah! Maar die kennen we!
Dat is zéker reden snel actie te ondernemen. Als dát de invloed is, waarmee we bij dit schrijnende geval te maken hebben, is haast zeker geboden.

Eerder deze week hebben we daar ook al een aantal meldingen van ontvangen. Schokkend, wat we daar aantroffen!
En het is daarnaast, zegt u?
Zie, ik bel u niet zomaar natuurlijk.
Het is diegene waar de vriezer in de schuur van is. Weet u dan genoeg?
Door -Saskia-
Kim_S schreef: Zie, ik bel u niet zomaar natuurlijk.
Het is diegene waar de vriezer in de schuur van is. Weet u dan genoeg?
Oh, maar dan bent u toch echt abuis. Er bevindt zich geen schuur daar.
Mag ik u erop wijzen dat onheus gebruik van onze diensten strafbaar gesteld kan worden?

Goedemorgen.  >:( *tuuttuuttuuttuut*
Door Kim_S
-Saskia- schreef: Oh, maar dan bent u toch echt abuis. Er bevindt zich geen schuur daar.
Mag ik u erop wijzen dat onheus gebruik van onze diensten strafbaar gesteld kan worden?

Goedemorgen.  >:( *tuuttuuttuuttuut*
Nou jaaaa zeg  >:(
*Gaat topic openen over slechte service 144*

:P
Door - pien -
Heerlijk gespeurd met Joepie  :D Meneer -pien- was spoorloper. Het zonnetje scheen, het bos was mooi, de hondjes waren lief voor elkaar en Joep deed het fantastisch (en het baasje ook).
Fijn zo'n juf die baasjes ook inspireert  :)
Nog een bakkie koffie op de parkeerplaats en weer naar huis om zo lekker te brunchen.
-Saskia- schreef: Hahaha, oh Angelique - ik kan me voorstellen dat je na de eerste "huh?!" mega je best hebt moeten doen niet in je broek te plassen van het lachen!
Hilarisch verhaal!  ;D ;D ;D

OT: Wodka boos gemaakt door haar op zondagmorgen vroeg te wassen. Waar ik het  :knuppel2: lef vandaan haal?!  >:( ::)

Afbeelding
Ach, arme Wodje. Was het weer zo ver!
Een dikke knuffel en kijk vrouwtje maar goed boos aan. :-*

Wij zijn met Charlie onderweg naar Hoofddorp, hij weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt. :biggrin2:
Door Kaio
Vandaag @hoogtevrees@knikkende knien@trillende pootjes  :nerves:

Maar wel gelukt  8)

Afbeelding
Afbeelding
Zo en dan nu eerst een.....

Mag er alleen nog een keertje op voor de kap van de nok te plaatsen (als ie binnen is)
Door -Annemarie-
- pien - schreef: Heerlijk gespeurd met Joepie  :D Meneer -pien- was spoorloper. Het zonnetje scheen, het bos was mooi, de hondjes waren lief voor elkaar en Joep deed het fantastisch (en het baasje ook).
Fijn zo'n juf die baasjes ook inspireert  :)
Nog een bakkie koffie op de parkeerplaats en weer naar huis om zo lekker te brunchen.
Samen speuren is leuk!  :)  :thumbsupup:
Door -Annemarie-
Kaio schreef: Vandaag @hoogtevrees@knikkende knien@trillende pootjes  :nerves:

Maar wel gelukt  8)

Afbeelding
Afbeelding
Zo en dan nu eerst een.....

Mag er alleen nog een keertje op voor de kap van de nok te plaatsen (als ie binnen is)
Stoer!  :wavetowel2:
*zegt zij die ook hoogtevrees heeft*    Ik ben al blij als ik het tot de vijfde tree van het trapje redt.  ;D

Maar, als op mijn werk de verwarmingsketel uitgewaaid is klim ik toch echt wel een heel steil smal houten vlizotrapje naar de zolder op om e.e.a. weer op te starten.  :D  :-X 
Door koekje
Strontpamper verschoond, kind in bad gedaan, kind uit bad geworsteld en kleren aan geworsteld, tandjes gepoetst en krullen geborsteld. Kind wilde een dubbele slaaptiet en nu slaapt ze eindelijk.
Ik ben helemaal moe.
Nu moet ik de speelgoedrommel nog opruimen en de vaatwasser leeghalen.

Ik zou wel een chocolaadje lusten :dikkekont:
Door eelke
Ik heb gisteren een blote meneer nagetekend, gebbqd, en daarna de stad in geweest inc karaoke.
Vandaag moest ik daar van bekomen en hadden we een verjaardag.

Het was een goed weekend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door