Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

keetje schreef: Hele kleine halsbandjes om en dan aan de flex.  :biggrin2:
:biggrin2:

Ik heb een dag niet in mij bakje gekeken en ik heb ineens echte spinazie  :o

Mijn sla schiet door, en de selderij van de appie is rucola. Niet erg, want ik had die dubbel, maar nu dus eigenlijk niet.
Pffff hier geraken we niet vooruit in de moestuin... elke keer komt er wel iets tussen.
En planning is bij mannen echt moeilijk blijkbaar :'(
Planning 1: zondagmorgen naar de bloemenmarkt
planning 2: aangezien hij zondag de dag moet doen kunnen we niet naar de bloemenmarkt, we gaan vrijdag (vandaag dus) omdat we dan toch naar Gent moeten.
Planning 3: Het papierwerk kan vrijdag niet gedaan worden, dus doen we het zaterdag (morgen) dus jah we zullen zien zeker wat er van waar is, aangezien hij om 16u30 al weer weg is en pas ergens vannacht zal thuis komen ....

echt sinds ik bevallen ben heb ik al meer alleen gezeten met de kinderen dan al de rest van de tijd samen en dan kan ik dus niks doen in de moestuin. Nog even en het onkruid staat tot aan men enkels :s
Vorst aan de grond? Het is 15 mei!
Vandaag bessenstruiken (16x)  en fruitbomen (7x) geplaatst. Wel wat aan de late kant, maar we hebben nog meer fruit staan, dus er valt straks genoeg te oogsten.
We waren te laat met de aardappels, maar deze komen nu toch eindelijk boven de grond. De  rest groeit geweldig
Deze namiddag dan toch even in de moestuin bezig geweest. De aardappels in zak weer onder gestopt en een deel onkruid getrokken.
Morgenvroeg eerst naar Gent voor papieren te doen en dan ineens door naar de bloemenmarkt.
kijken voor wat groentenplantjes nog.
En als het droog blijft dan verder onkruid trekken, en wat in de serre staat in volle grond zetten.
Voor de ervaren moestuiniers, pompoen en watermeloen, mogen die al buiten?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door