Wij nemen ook wel een thermoskan met heet water mee.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inouchka schreef: Ja, dat is ook wel weer waarIk kom met 4 honden, dus als je een hond nodig hebt. Dan wachten we nog maar een weekje, met dit soort activiteiten. Moet even kijken of ik dan alleen kom of eventueel met onze opvanger (mag alleen niet los).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lizetta schreef: Ik kom met 4 honden, dus als je een hond nodig hebtOoh dat is wel zo gezellig ja![]()
Nynke schreef: Voor de tomtom: Rozendaal, Kluizenaarsweg. Die helemaal uitrijden het dorp uitrijden. Weg oversteken en steeds vooruit tot de laatste P.
miik schreef: Mijn border collies lopen in een tuig en die mag je gerust even passen. Zeker die van mn grootste moet wel passen.daar loopt hij nu dus aan, alleen te groot, dus jaaaaaaaaa! dan weet ik welke maat ik moet hebben (ik heb nog de oude versie van trixie, staat geen maat in) ik vind het een heerlijk tuig en oscar loopt hier dus goed in, allee voor in de auto is een maat te groot best gevaarlijk.
Maar ik kan hem niet uitlenen, want gebruik ze zelf veel te veel.
Ik heb dit model:
http://www.hondenwebshop.nl/product/det ... 2C+gevoerd
Je hebt ze ook van Kebo en Kiwaq, dan heb je meer kleuren en betere kwaliteit, maar zelfde model![]()